Gå til innhold

Synnøve, Idun og Tine. Navnekombinasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente, Synnøve. Vi venter tvillinger. Vi hadde tenkt på navnene Tine og Idun. Korte, stødige, nordiske navn. De er likt bygget opp med antall bokstaver, vi syns de er like uten og være for like. Men så smalt det fra naboen - blir rene reklamekampanjen dette da... Flere som tenker det samme?

Anonymkode: 686e6...36e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg tenkte da jeg så overskriften, ja. Blir for dumt.

Anonymkode: ab923...f52

• Liker 9
Skrevet

Ja, det høres ut som du har plukket det ut fra det ja.. 

Skrevet

Haha ja, første jeg og tenkte, når man ser alle navnene sammen så blir det bare dagligvarer.

Idun har jeg egentlig aldri klart å skille helt fra ketchup selv når det står alene, men det kan jo fort være bare meg. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ei jente, Synnøve. Vi venter tvillinger. Vi hadde tenkt på navnene Tine og Idun. Korte, stødige, nordiske navn. De er likt bygget opp med antall bokstaver, vi syns de er like uten og være for like. Men så smalt det fra naboen - blir rene reklamekampanjen dette da... Flere som tenker det samme?

Ja, det blir litt sånn i mitt hode også. 

Skrevet

Pussig 🙈 så mye jeg har tenkt på disse navnene uten at jeg har tenkt tanken. Men greit å høre at flere gjør seg samme tanken. 

Ts 

Skrevet

Synnøve, Frøya og Embla f.eks. 

Anonymkode: b1a60...289

• Liker 4
Skrevet

Idun og Erle er fine navn som passer sammen samtidig som de passer til Synnøve.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pussig 🙈 så mye jeg har tenkt på disse navnene uten at jeg har tenkt tanken. Men greit å høre at flere gjør seg samme tanken. 

Ts 

Tuller du? Det er sykt tilfeldig at du ikke har tenk over det :)

• Liker 4
Skrevet

Ho ho ho 

Anonymkode: 97222...2e0

• Liker 3
Skrevet

Har problemer med å tro på dette. Ingen som handler daglivare kan unngå å tenke matvarer her, så dette tror jeg Ts bare fant på etter å ha tenkt på ulike navn.

Anonymkode: 83f82...086

• Liker 4
Skrevet

Reklame, ja.

Hva med Synnøve, Ida og Tina?

• Liker 1
Skrevet

Navnene gjør meg sulten. :spise:

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har problemer med å tro på dette. Ingen som handler daglivare kan unngå å tenke matvarer her, så dette tror jeg Ts bare fant på etter å ha tenkt på ulike navn.

Anonymkode: 83f82...086

Jeg tror på det. Har en  venninne med Markus og Lukas som ikke så noen link mellom de heller 

Anonymkode: 958fb...80e

Skrevet

Jeg synes det var fine navn jeg. Måtte tenke noen sekunder på det med at det var reklamenavn. Det var altså ikke noe jeg tenkte på av meg selv. Du fikk noen tips over her som også var bra. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste overskriften uten å tenke på mat. Synnøve og Idun er blant mine favorittnavn også, selv om vi endte med å ikke bruke noen av dem. 

Hvis både Idun og Tine er deres soleklare favorittnavn, ville jeg brukt dem og heller bare tenkt at assosiasjonene til melk og ketsjup er morsomt. 

Dersom dere ikke er helt bestemt på at begge navnene er de eneste riktige, ville jeg evt vurdert å bytte ut et av dem. Men kanskje greit å ikke velge Freia, da 😉  Forslag til norske tvillingnavn: Idun og Oline, Idun og Marte, Idun og Helle, Idun og Tiril, Idun og Ulla, Idun og Åsne, Idun og Alva, Idun og Eirill, Idun og Guro, Idun og Ylva, Idun og Vilde. 

Anonymkode: bbca1...87b

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det første jeg tenker er frokost... Spiste noe både fra Idun og Synnøve i dag. Tror jeg drakk noe fra Tine også. ...

Anonymkode: 92b07...d9b

Skrevet

Det var min første tanke også. Men jeg jobber med dagligvarer, så jeg skylder på det! 😂 Tror ikke jeg hadde tenkt slik ellers. 

Anonymkode: d0ad9...142

Skrevet

Fine navn alle tre, men Synnøve som er så sterkt og flott synes jeg fortjener et navn som passer enda litt bedre. Hva med Ingrid, Sigrid, Sigrun, Ragnhild, Elisabeth, Vårin, Ingeborg, Mildrid eller Solveig?

Og ja, jeg tenkte melk, ost og ketchup jeg også 🤓

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...