SoWhat? Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Nå i dag har det vært...fakkeltog arrangert av støttegruppen hans 🤦♀️ Hva skjer med denne saken, og hvorfor dette voldsomme engasjementet? Jeg leser også på fb om folk der som helt mister gangsynet. Selv er jeg ikke i tvil om at han er skyldig. Det blir bare så latterlig idioti med alle værmeldingene(!)som ble sendt. Pluss pluss. Det er jo å undervurdere intelligensen hans å tro at han ikke visste hva Cappelen drev med, og jeg tror jo ikke at mannen er dum. Han har bare vært sleip og noe desperat. Mitt syn altså. At dommerne satte juryens kjennelse til side er ikke det smarteste sånn generellt, men hva pokker kunne de gjøre her da? De svarte ja på at han var korrupt, men nei på at det var som betaling for å hjelpe med smugling. Det blir jo hinsides tullete. Men altså. Hvem er disse menneskene i støttegruppa? Er du en av dem eller har dere noen formening om hvilke mennesker det er, og hvorfor de engasjerer seg så ekstremt mye? 8
Angelheart2 Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Tja i lista over de som støtter han finner du flere tidligere straffede som Utsi, Orderud og lignende.... Ser at samtlige på min venneliste på Facebook som skriver støttemeldinger om Jensen er tidligere/nåværende rusmisbrukere... Bare der deler jeg ut skyld med en gang, jeg. 😉 11
vintage Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Jeg er, av pur nysgjerrighet, medlem av den støttegruppen. Og jeg tror vi er ganske mange der inne som kun er der for å følge "galskapen" fra innsiden. Det viser vel også det slunkne oppmøtet foran stortinget i går. Og så er det en del argumenter der inne om at han er kjekk, har så snille øyne etc. Da kan man visst ikke være skurk 😅 9
EvaLena Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Jeg støtter Eirik Jensen 100%, men er ikke i de gruppene på fb. 10
timbar Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 21 hours ago, SoWhat? said: Nå i dag har det vært...fakkeltog arrangert av støttegruppen hans 🤦♀️ Hva skjer med denne saken, og hvorfor dette voldsomme engasjementet? Jeg leser også på fb om folk der som helt mister gangsynet. Selv er jeg ikke i tvil om at han er skyldig. Det blir bare så latterlig idioti med alle værmeldingene(!)som ble sendt. Pluss pluss. Det er jo å undervurdere intelligensen hans å tro at han ikke visste hva Cappelen drev med, og jeg tror jo ikke at mannen er dum. Han har bare vært sleip og noe desperat. Mitt syn altså. At dommerne satte juryens kjennelse til side er ikke det smarteste sånn generellt, men hva pokker kunne de gjøre her da? De svarte ja på at han var korrupt, men nei på at det var som betaling for å hjelpe med smugling. Det blir jo hinsides tullete. Men altså. Hvem er disse menneskene i støttegruppa? Er du en av dem eller har dere noen formening om hvilke mennesker det er, og hvorfor de engasjerer seg så ekstremt mye? Ja det kan du saktens spørre om. Særlig med tanke på initiativtaker til både pengeinnsamling og denne demonstrasjonen hadde jo ikke engang truffet Eirik Jensen. Et minimum for å sette i et slikt sirkus bør vel være at man kjenner han personlig. Folk som ikke engang har møtt han vet jo ikke engang om han er en sympatisk person. Og ingen andre enn jury og dommere vet jo alt som er blitt sagt i retten så hvordan kan man da mene at dette er justismord? 5
timbar Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 5 hours ago, EvaLena said: Jeg støtter Eirik Jensen 100%, men er ikke i de gruppene på fb. Men hvorfor støtter du han, fordi du synes synd i han eller fordi du tror han er uskyldig. Vi kan jo ikke akkurat ha et rettssystem som bygger på at folk synes synd i vedkommende. Det at Jensen evner å se veldig fortvilet og lei seg ut på omtrent alle bilder som vises av han, men kan ikke det også være manipulasjon tro? Endret 4. februar 2019 av timbar 6
timbar Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 5 hours ago, Angelheart2 said: Tja i lista over de som støtter han finner du flere tidligere straffede som Utsi, Orderud og lignende.... Ser at samtlige på min venneliste på Facebook som skriver støttemeldinger om Jensen er tidligere/nåværende rusmisbrukere... Bare der deler jeg ut skyld med en gang, jeg. 😉 Akkurat dette med rusmisbrukere var jo kanskje litt underlig da fordi ryktene vil jo ha det til at han var en bøllete og hardhendt politimann så vær jo mange som jublet da han ble tatt. Men kanskje hukommelsen svikter. 4
SoWhat? Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, vintage skrev: Jeg er, av pur nysgjerrighet, medlem av den støttegruppen. Og jeg tror vi er ganske mange der inne som kun er der for å følge "galskapen" fra innsiden. Det viser vel også det slunkne oppmøtet foran stortinget i går. Og så er det en del argumenter der inne om at han er kjekk, har så snille øyne etc. Da kan man visst ikke være skurk 😅 Er det flest kvinner som er medlemmer?
SoWhat? Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, EvaLena skrev: Jeg støtter Eirik Jensen 100%, men er ikke i de gruppene på fb. Men hvorfor støtter du ham? 2
Elhaym Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 40 minutter siden, SoWhat? skrev: Er det flest kvinner som er medlemmer? Jeg var medlem, men ble kasta ut. Er masse bestemødre og navere. Jeg har vært kritisk til hvordan de oppfører seg og nå er jeg blokkert fra gruppa. Morsomt, all den tid jeg faktisk kjenner eJ og støtter ham som person. Jeg tror nok han er skyldig. det er dog ikke lov i menigheten 5
EvaLena Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, timbar skrev: Men hvorfor støtter du han, fordi du synes synd i han eller fordi du tror han er uskyldig. Vi kan jo ikke akkurat ha et rettssystem som bygger på at folk synes synd i vedkommende. Det at Jensen evner å se veldig fortvilet og lei seg ut på omtrent alle bilder som vises av han, men kan ikke det også være manipulasjon tro? Jeg støtter han fordi jeg har tiltro til den jobbe han har gjort. Jeg kjenner ikke han personlig, kun det jeg har fått med meg via media. At han ser bedrøvet ut er vel ikke så veldig rart? Jeg kan ikke skjønne at Eirik skal ha giddi å hjelpe Cappelen for 500.- kiloen. Hadde jeg vært Eirik så skulle jeg hatt mye bedre betalt enn som så. Eirik viser ingen tegn til å leve ett luksusliv og det har han vel aldri gjort heller. Jeg kan ikke skjønne at Eirik skal satse på fengselsstraff omtrent resten av livet for noen usle hundretusener. Eirik har nok både gjort og sagt en del utradisjonelt, men det nytter ikke å være en streit politimann og samtidig forvente å få ett kameratskap og dermed informasjon. Eirik er uskyldig og hvis han blir dømt så håper jeg hele rettsstaten etterforskes med lupe. Eirik er en brikke etaten ofrer, men de sitter nok å tygger på neglene flere av de. 9
EvaLena Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Takida skrev: Jeg var medlem, men ble kasta ut. Er masse bestemødre og navere. Jeg har vært kritisk til hvordan de oppfører seg og nå er jeg blokkert fra gruppa. Morsomt, all den tid jeg faktisk kjenner eJ og støtter ham som person. Jeg tror nok han er skyldig. det er dog ikke lov i menigheten Hvorfor tror du EJ er skyldig, siden du kjenner han som du sier? Hvordan kjenner du han og hvordan er EJ som en venn? 1
Elhaym Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, EvaLena skrev: Hvorfor tror du EJ er skyldig, siden du kjenner han som du sier? Hvordan kjenner du han og hvordan er EJ som en venn? Fordi bevisene er såpass klare. Jeg har hatt en del med EJ å gjøre via jobb. Trivelig kar for all del. Men man trenger ikke være slem eller fæl selv om man er korrupt 9
SoWhat? Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, Takida skrev: Jeg var medlem, men ble kasta ut. Er masse bestemødre og navere. Jeg har vært kritisk til hvordan de oppfører seg og nå er jeg blokkert fra gruppa. Morsomt, all den tid jeg faktisk kjenner eJ og støtter ham som person. Jeg tror nok han er skyldig. det er dog ikke lov i menigheten Ok. Bestemødre ja... så bare bildet i avisen, og så at det var flest kvinner. De som sympatiserer med ham på fb er også kvinner. Sprøtt.
timbar Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 (endret) Iallefall bra du ikke støtter han fordi du synes synd på han. Jeg har sagt min mening om hvorfor jeg tror beløpene ikke er større seinere i denne tråden så orker ikke skrive det på nytt. Jeg vet ikke mye om hva han har gjort tidligere men det veier uansett ikke opp for det faktum at han er politimann og skal gå foran som et godt eksempel. Men han trenger sikkert all den støtte han kan få, men da håper jeg det ikke beror på at folk synes synd i han. Han kommer ikke til å sone 21 år ( tror du virkelig det) var en ting til jeg har tenkt endel på, hadde Per Ordeud klart og sette opp dette sørgmodige blikket ville han blitt frikjent tro? Ikke fordi jeg egentlig tror Jensen manipulerer det, han har nok et helvetet som gjør at han har grunn til å føle seg sørgmodige. Men noen mennesker evner i større grad å se trist ut enn andre, og jeg er vel av de som tror det er mer sannsynlig at Per Orderud er uskyldig enn Jensen, men desverre har ikke dette følelsesansiktet som Jensen har Og det er her jeg føler fagdommere vil være flinkere til å se hvem som er forbrytere og ikke fordi de har litt trening i mimikk i retten. Endret 4. februar 2019 av timbar 3
SoWhat? Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2019 9 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg støtter han fordi jeg har tiltro til den jobbe han har gjort. Jeg kjenner ikke han personlig, kun det jeg har fått med meg via media. At han ser bedrøvet ut er vel ikke så veldig rart? Jeg kan ikke skjønne at Eirik skal ha giddi å hjelpe Cappelen for 500.- kiloen. Hadde jeg vært Eirik så skulle jeg hatt mye bedre betalt enn som så. Eirik viser ingen tegn til å leve ett luksusliv og det har han vel aldri gjort heller. Jeg kan ikke skjønne at Eirik skal satse på fengselsstraff omtrent resten av livet for noen usle hundretusener. Eirik har nok både gjort og sagt en del utradisjonelt, men det nytter ikke å være en streit politimann og samtidig forvente å få ett kameratskap og dermed informasjon. Eirik er uskyldig og hvis han blir dømt så håper jeg hele rettsstaten etterforskes med lupe. Eirik er en brikke etaten ofrer, men de sitter nok å tygger på neglene flere av de. Du bør kanskje regne litt mer nøye. Han har vel fått mer enn "noen hundre tusen"? Fatter ikke de konspirasjonsteoriene dere hoster opp. Fatter det virkelig ikke i det hele tatt. Hva med meld som ble sendt? Leker han meteorolog? Neh, det blir for dumt altså. Veldig dumt. Ja, det var ikke mye betalt pr kilo. Det er sant. 5
Elhaym Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, timbar skrev: Iallefall bra du ikke støtter han fordi du synes synd på han. Jeg har sagt min mening om hvorfor jeg tror beløpene ikke er større seinere i denne tråden så orker ikke skrive det på nytt. Jeg vet ikke mye om hva han har gjort tidligere men det veier uansett ikke opp for det faktum at han er politimann og skal gå foran som et godt eksempel. Men han trenger sikkert all den støtte han kan få, men da håper jeg det ikke beror på at folk synes synd i han. Han kommer ikke til å sone 21 år ( tror du virkelig det) Syns ikke synd på han. Syns jo selvsagt det er leit på et menneskelig plan at han har kjørt livet sitt i grøfta. Og at han har ødelagt sånn for seg selv. Men å gå i tog, gi penger o.l blir veldig merkelig. Etter nytt på nytt fredag rablet det jo fullstendig for gruppa og
timbar Skrevet 4. februar 2019 #18 Skrevet 4. februar 2019 Så ikke nytt på nytt på fredag så forklar ? 1
timbar Skrevet 4. februar 2019 #19 Skrevet 4. februar 2019 6 hours ago, vintage said: Jeg er, av pur nysgjerrighet, medlem av den støttegruppen. Og jeg tror vi er ganske mange der inne som kun er der for å følge "galskapen" fra innsiden. Det viser vel også det slunkne oppmøtet foran stortinget i går. Og så er det en del argumenter der inne om at han er kjekk, har så snille øyne etc. Da kan man visst ikke være skurk 😅 Synes personlig det er litt idiotisk å være medlem av en støttegruppe før å snoke da. 1
Elhaym Skrevet 4. februar 2019 #20 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, timbar skrev: Så ikke nytt på nytt på fredag så forklar ? Nytt på nytt tullet med Jensen-saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå