AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg var syk for to år siden og mistet veldig mye hår da. Sånn ca. Halvparten. Jeg hadde da langt hår nedover ryggen men siden håret ble så tynt så klippet jeg meg 10 cm. Nå har håret vokst ut igjen på nytt og det håret er nå 8 cm og jeg får ikke det håret til å gro fortere. Egentlig skulle det nye håret vært mye lengre siden 8 cm. På 1,5 år er veldig lite. Tuppene på de nye hårene knekker og fliser seg men hvordan klipper jeg tuppene når det andre håret er my lengre? Siden håret ikke vokste så klippa jeg det nå til skuldrene og jeg har ikke noe lyst på å ha kortere hår. Nå er halvparten av håret mitt 8 cm og halvparten er ned til skuldrene. Er det fint? Vil ha tilbake det gamle håret mitt før jeg ble syk og mista mye hår men det nye håret vil ikke bli lengre. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 3c477...7d0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Dra til en flink frisør å spør om råd, hva som kler deg best og hva de får til med ditt utgangspunkt.. extentions eller noe, siden du vil ha langt hår. Anonymkode: acfa1...697
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Det er bare det at jeg ikke har råd til å gå til en dyr og flink frisør og extentions. Klippa meg hos cutters bare. Anonymkode: 3c477...7d0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Har ikke råd til dyre hårprodukter heller. Anonymkode: 3c477...7d0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Hva slags sykdom? Du må iallefall gradere det. Anonymkode: acfa1...697 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå