hobbykokken Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Kan jeg bruke finse anorakk som hverdagsjakke eller ser det rart ut?
Strikkagenser Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Synes ikke det ser rart ut, og jakken er fin den, men høres for meg litt upraktisk ut. Slitsomt å måtte dra over hodet hver gang jakken skal av og på,og om du er inne på kjøpesenter f.eks, og blir varm,kan man ikke bare glide opp jakka, men må enten beholde den på eller ta den helt av. 1
Sirah Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Ser mange som bruker den som hverdagsjakke Har den selv men bruker den ikke til hverdags. Den er litt for tungvinn å ta av og på.
Ullvott Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Spørs litt hvor du bor og hva du driver med. Er du finansmegler som bruker den over dressen til og fra jobb ser det rart ut. Har du en veldig uformell eller sporty stil kan det fungere. Jeg har hatt perioder hvor jeg har brukt anorakker som hverdagsjakke fordi jeg synes anorakker er fine plagg. For meg, i min jobb, så det helt greit ut, men det er ikke så praktisk med ytterplagg som må tres over hodet når de skal av og på. Til turbruk når man skal være lenge ute er jo ikke det noe problem, men hvis det er flere ganger av og på med ytterplagget i løpet av en dag blir man litt lei. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 For meg ser det ut som ei ski/turjakke og kunne aldri brukt den til hverdags. Litt sånn som Kari Traa ull på jobb. Unngår å kjøpe jakker som må tres over hodet. Anonymkode: 46e82...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Spørs hvor du bor og hva du driver med til daglig. Anonymkode: 1db8b...0d1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Gjør som du vil. Men jeg hadde kun brukt den i skauen. Anonymkode: fb998...98b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Den jakka er kjempe fin og jeg bruker den til hverdags. Jeg har den med glidelås så en slipper å dra den over hue. Kommer ann på hvilken stil man har. Hadde ikke brukt den med finkjole for å si det sånn. Anonymkode: d5626...ea2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Den er da kjempefin. Bruk den. Anonymkode: 09e54...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå