Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man nødt til å begynne på skole å studere for å få kontorjobber? Feks tannlege- eller legesekretær, advokatsekretær osv? Eller kan mam ta kurs for å få slike jobber? Og vet du om andre plasser man kan ta kontorjobber?

Anonymkode: 814b9...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kontor jobber krever ikke like mye. Det komner ann på jobben. Men helse og tannlege sekretær kreve utdanning kan man ta på nett...men anbefale å se på ulike kontor jobber på finn for å se hva ulike krever. 

Skrevet
51 minutter siden, buffyjenta skrev:

Noen kontor jobber krever ikke like mye. Det komner ann på jobben. Men helse og tannlege sekretær kreve utdanning kan man ta på nett...men anbefale å se på ulike kontor jobber på finn for å se hva ulike krever. 

Tusen takk for bra tips. Det ska jeg skjekke ut.

Ts

Anonymkode: 814b9...bcf

Skrevet

Vil bare legge til at det er mange helsesekretærer og tannhelsesekretærer som står uten jobb. Det er stor konkurranse på alle jobbene, og vanskelig å komme gjennom.

Anonymkode: dae41...141

• Liker 2
Skrevet

Vil du virkelig jobbe på kontor? jeg gjør det, og det er gørrkjedelig.. Føler jeg sitter i fengsel. 

Anonymkode: fe29a...990

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig jobbe på kontor? jeg gjør det, og det er gørrkjedelig.. Føler jeg sitter i fengsel. 

Du har det nok mye bedre enn en gjennomsnittlig sykepleier i turnus. Jeg drømmer om å være i dine sko, skal vi bytte 😂

Anonymkode: f480a...918

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har det nok mye bedre enn en gjennomsnittlig sykepleier i turnus. Jeg drømmer om å være i dine sko, skal vi bytte 😂

Anonymkode: f480a...918

Haha, ja det er gjerne slik, men samtidig så tror det er mye mer givende å jobbe med mennesker enn med papirer..

Men dersom du er sykepleier så kan du jo jobbe i andre stillinger som ikke er turnus? feks i bedriftshelsetjeneste? 

Skrevet

Jeg jobber på kontor, og takker og lov for det. Jeg kan i det minste rette opp de feilene jeg har gjort om mulig  flere år tilbake i tid. Det kan ikke en helsearbeider. Det ansvaret kunne jeg ikke levd med. 

Når det er  sagt så kan du sikkert få jobb uten skole, men jo mindre utdanning en jobb krever jo flere er det om beinet.  

Anonymkode: adb28...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...