Gå til innhold

Føles det annerledes å penetrere en som har født barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om dere menn kjenner forskjell på å penetrere ei som har født barn og ei som ikke har det? 

Anonymkode: 4aaa1...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi vet hvilken flom av aggresjon, bitterhet og realitetsfornektelse et ærlig svar på dette spørsmålet vil utløse, tror jeg det er best å stenge denne tråden fortest mulig;)

Anonymkode: 6f9e6...310

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor?

Jeg bare lurer da jeg ikke har født barn enda.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi vet hvilken flom av aggresjon, bitterhet og realitetsfornektelse et ærlig svar på dette spørsmålet vil utløse, tror jeg det er best å stenge denne tråden fortest mulig;)

Anonymkode: 4aaa1...0ba

Skrevet

Kvinner: Nei, alt er akkurat som det var før fødsel. Om noe endring, så har jeg blitt litt trangere, faktisk

Menn: Ingen kommentar...

Anonymkode: 3fa52...fbe

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner: Nei, alt er akkurat som det var før fødsel. Om noe endring, så har jeg blitt litt trangere, faktisk

Menn: Ingen kommentar...

Anonymkode: 3fa52...fbe

Ofte så er det slik, ja.. 

Men, for å svare fra egne opplevelser, så er det litt varierende. Det kan like godt gå begge veier, og som oftest så merker en ikke noen forskjell i det hele tatt.

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo dette svært forskjellig. Noen kvinner er vide uten å ha født barn, noen kvinner er fortsatt trange etter å ha født barn. Noen blir endret, andre blir ikke. Ene venninna mi ble sydd litt for mye, så hun ble så trang, at det var ikke mulig å få en middels penis inn der, så hun måtte opereres for å kunne ha sex igjen. 

Så en mann kan ikke vite om en dame har født eller ikke, da han har sex med henne. Vi er like forskjellige der nede, som dere menn er der nede. Uavhengig av om vi har født.

Anonymkode: 9ceb2...07d

• Liker 21
Skrevet

Here we go again .....

• Liker 4
Skrevet

Å pule mødre er som en bøtte med lunka vann. Hvis de ikke vil suge eller ta den i toern er det bedre å runke. 

Anonymkode: 04b79...ebf

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å pule mødre er som en bøtte med lunka vann. Hvis de ikke vil suge eller ta den i toern er det bedre å runke. 

☹️

Anonymkode: fe6f7...d85

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del, lett å skylde på at dama er vid når pikken er liten. Skjønner det👍🏻😊

Men for å svare på spørsmålet for min egen del, som har en deilig og normalt utstyrt mann, så er ikke manglende friksjon noe problem, selv etter to barn😊

Anonymkode: 6e152...e09

• Liker 27
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en homofil mann istedenfor da :P

Anonymkode: b03b1...016

• Liker 23
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ene venninna mi ble sydd litt for mye, så hun ble så trang, at det var ikke mulig å få en middels penis inn der, så hun måtte opereres for å kunne ha sex igjen. 

Anonymkode: 9ceb2...07d

Dette fikk meg til å huske på hva en kompis sa på føden... 

Han spurte om ikke de kunne sy et par sting ekstra, for å stramme ho inn litt.. 😂

Ble ikke kjempegod stemning av det, egentlig..

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Han spurte om ikke de kunne sy et par sting ekstra, for å stramme ho inn litt.. 😂

Men når de syr er det jo bare selve åpningen som blir mindre. En liten hud-ring som er stram. En jomfruhinne.

Man må vel trene selve muskelen for å kunne bruke denne under sex og dermed føles trangere?

Anonymkode: dce4f...318

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del, lett å skylde på at dama er vid når pikken er liten. Skjønner det👍🏻😊

Men for å svare på spørsmålet for min egen del, som har en deilig og normalt utstyrt mann, så er ikke manglende friksjon noe problem, selv etter to barn😊

Anonymkode: 6e152...e09

Gjesp

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Dette kunne vel seriøst vært engod iide; både for de som har født og for de som selv uten fødsel eraltfor vide. Men det nytter jo bare hvis sømmen går langs kanalen i full dybde. Hvis dette lar seg gjøre, bør det gi nobelprisen i medisin

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

#deathgripsyndrome

Anonymkode: 295e4...902

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#deathgripsyndrome

Anonymkode: 295e4...902

#smalldicksyndrome

Anonymkode: dce4f...318

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kunne vel seriøst vært engod iide; både for de som har født og for de som selv uten fødsel eraltfor vide. Men det nytter jo bare hvis sømmen går langs kanalen i full dybde. Hvis dette lar seg gjøre, bør det gi nobelprisen i medisin

De sydde meg litt for stramt, det er absolutt ingen god idé. Vi kunne ikke ha penetrasjonssex på 1,5år etter fødselen fordi det kjentes ut som jeg skulle revne hver gang han i det heletatt gnidde penisen sin imot meg.

Arrvevet gjør fremdeles vondt innimellom under sex, selv om de fikset akkurat det med trangheten. Tror samboeren min hadde foretrukket en litt videre vagina over null sex i så lang tid 😅

• Liker 10
Skrevet

Dette lurer jeg også litt på. Jeg trodde det var vanlig at barnefødsel endrer ting der nede, men alle kvinner på KG sier jo at det er helt likt eller at de er trangere enn før fødsel. 

Hadde en litt sær gynekolog med null filter en gang som styrte veldig med å få inn spekulum og sier at det er tydelig at du ikke har født noe barn iallfall. Hun som jobber med underliv hver dag mente tydeligvis at det er en forskjell. 

Jeg skjønner jo det er individuelt og at min erfaring betyr lite, men føler også at jeg får høre mest at jeg er trang fra menn som kommer rett fra forhold med barnemødre. Er ikke spesielt trang tror jeg heller, så tenker at de som reagerer på at jeg liksom er veldig trang må være vant med noe som er videre. Og da er det jo "tilfeldigvis" alltid ei som har født noen barn de har ligget med sist.

Anonymkode: fa8a5...16c

• Liker 7
Skrevet

Klart det må være forskjell på de som har født og de som ikke har født. Men det får vi aldri vite for ingen menn svarer ordentlig på dette spørsmålet. 

Anonymkode: db100...904

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...