Gå til innhold

Noe har blitt ødelagt underveis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.2.2019 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Enig. Er rimelig oppgitt!
Hører at f.eks i UK prøver vennekretsen å introdusere single for hverandre, høres fint ut, hvorfor skjer ikke det mer her?

Anonymkode: 9919d...ea6

Jeg gjør det, stor vennekrets, flere fester og sosiale arrangement med mange single. Blitt flere par av det.

Anonymkode: e6bb3...71b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette via venner høres veldig greit ut. Mitt problem er at jeg har en ganske spesiell smak ift menn, og det er ingen slike menn i vennekretsen min. Jeg satser på å treffe noen via fritidsaktiviteter, for da vet jeg vi har felles interesser. Problemet er at ingen av hovedinteressene mine skjer her jeg bor. Så da roer jeg ned alt og skal bare kose meg. 

Anonymkode: c733d...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/3/2019 at 9:15 PM, McMary said:

Å finne en partner via nettdating er som å fange et såpestykke i dusjen :P  Du troooor du har en fin en, men neida. Han slutter å chatte, eller han avlyser daten eller han kommer men vil ikke mer (eller du vil ikke mer) eller vil bare ha sex en gang eller tre.. Så man må sikre seg da, chatte med flere, gjøre flere avtaler i tilfelle den ene ikke kommer slik at man har en viss progresjon. Men da ender man med å bli som de andre som avlyser en date fordi du brått hadde en annen som virket bedre. Eller som du som dobbeldater over tid fordi du regner med at den ene eller begge forsvinner. Man skal være bra tålmodig for å gjøre dette på en god måte med følelsene i behold. Kjenner jeg har blitt kynisk jeg også, men håper jeg blir mitt gamle meg når jeg en vakker dag finner en jeg virkelig liker. Jeg håper jeg møter en ute i den virkelige verden i stedet, så jeg kan bli kjent på en naturlig måte. Jeg må si jeg gleder meg til å slette Tinder, vil gjerne endre livsstil.. 

Dette er veldig, veldig sant. Jeg er nå hun som trolig blir "forbigått" av daten fordi han har funnet seg noen bedre. Og det er ikke noen god følelse. Jeg holder meg selv til én og én når jeg dater, jeg klarer ikke dobbeldating. Ikke enda i alle fall. Klarer ikke å fokusere på to stykker samtidig, det bare går ikke. Men uansett hvordan man gjør dette så er man godt fucked uansett. Fordi kanskje den fyren man har datet i to måneder plutselig finner noen bedre (eller bare finner ut av at kjemien ikke er helt der), og så sitter man der og har ingen i "bakhånd" som man kan da på en ny date med neste helg.

Så da må man begynne "på nytt" med swiping på Tinder, prøve å starte og holde i gang en samtale, og så går det kanskje to nye måneder før man har funnet en som man faktisk ønsker å gå på date med.... og selvsagt så blir man da bedt ut av to ulike menn nærmest samtidig - og begge virker som greie fyrer - og så plutselig er det man selv som sitter der og dobbeldater, og forsøker å holde styr på hvem man har fortalt hva til og nærmest hvem som heter hva... Så er man plutselig 35+, og vurderer å reise til Danmark.

Anonymkode: 68ea4...6fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med ene daten nå, og jeg har en stund nå, tatt det opp med han ift hans videre liv i et annet land. På slutten i dag var han 100% ærlig mot meg og sa til meg at han ikke kom hit for å finne seg en kone, og at han kunne funnet seg ei rik ei i landet han studerte i før han kom hit. 

Jeg fikk vite at jeg ikke burde ha noe som helst håp fremover. Så da han sa til meg at vil ville treffes snart, så sa jeg som sant var at det ikke ville skje. Det er ikke noe poeng for meg å prøve på noe vennskap med han.  Venner har jeg her. 

Anonymkode: c733d...511

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...