AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 Da jeg valgte å bryte ut av forholdet, så var jeg trofast og holdt meg til en om gangen. I dag, etter å ha datet i 1,5 år, så føles det ut som noe er ødelagt. Jeg har oppdaget at ingen ønsker å binde seg, selv om de sier noe annet, så jeg tar ingen alvorlig lenger, jeg heller. Dermed dater jeg to stk samtidig, og har sex med begge. Selvfølgelig beskytter jeg meg. Både for min og deres del. Men da de snakker om fremtiden, så klarer jeg ikke å ta de alvorlig. Noe har blitt ødelagt inni meg, og jeg tror ikke jeg ender opp i et seriøst forhold der jeg gifter meg, selv om det er drømmen. Det blir til at jeg jatter med når de snakker om fremtidsdrømmene sine/våre, for jeg har ikke sett hos noen av de at dette kan bli seriøst. Anonymkode: c733d...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Del Skrevet 3. februar 2019 Ja, der har du nok oppdaget sjarmen ved dating. Dating er en slags livsstil, tidsfordriv. De fleste ønsker egentlig ikke å stoppe med datingen, de liker denne måten å leve på. Skal du finne kjærlighet nå, du sier jo selv at noe har blitt ødelagt, må du slutte med dating og ta det med ro med dating. Se om du kan finne noen uten nettdating, være en glad og åpen person ute i verden. I det lange løp blir man følelsesmessig nummen av dating. Ikke sunt for selvbildet heller. Anonymkode: 5657e...653 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 Å finne en partner via nettdating er som å fange et såpestykke i dusjen Du troooor du har en fin en, men neida. Han slutter å chatte, eller han avlyser daten eller han kommer men vil ikke mer (eller du vil ikke mer) eller vil bare ha sex en gang eller tre.. Så man må sikre seg da, chatte med flere, gjøre flere avtaler i tilfelle den ene ikke kommer slik at man har en viss progresjon. Men da ender man med å bli som de andre som avlyser en date fordi du brått hadde en annen som virket bedre. Eller som du som dobbeldater over tid fordi du regner med at den ene eller begge forsvinner. Man skal være bra tålmodig for å gjøre dette på en god måte med følelsene i behold. Kjenner jeg har blitt kynisk jeg også, men håper jeg blir mitt gamle meg når jeg en vakker dag finner en jeg virkelig liker. Jeg håper jeg møter en ute i den virkelige verden i stedet, så jeg kan bli kjent på en naturlig måte. Jeg må si jeg gleder meg til å slette Tinder, vil gjerne endre livsstil.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Del Skrevet 3. februar 2019 Enig. Er rimelig oppgitt! Hører at f.eks i UK prøver vennekretsen å introdusere single for hverandre, høres fint ut, hvorfor skjer ikke det mer her? Anonymkode: 9919d...ea6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Del Skrevet 3. februar 2019 Les litt om attachment styles. Du får ofte det du søker etter - er du kynisk, har "gitt opp" og dater flere kan du kanskje føle at du har kontroll, men du vil ikke få noe mer enn det du har. Menn som vil ha noe casual kan holde det gående, menn som vil ha noe mer styrer unna deg. Det er jenter med klare standarder som snapper opp mennene som er interessert i noe monogamt. Anonymkode: ebb08...314 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Del Skrevet 3. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les litt om attachment styles. Du får ofte det du søker etter - er du kynisk, har "gitt opp" og dater flere kan du kanskje føle at du har kontroll, men du vil ikke få noe mer enn det du har. Menn som vil ha noe casual kan holde det gående, menn som vil ha noe mer styrer unna deg. Det er jenter med klare standarder som snapper opp mennene som er interessert i noe monogamt. Anonymkode: ebb08...314 Vel. Jeg har klar standard på hva jeg vil ha, men noe ble ødelagt på veien. Dessverre. Av menn... Anonymkode: c733d...511 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Del Skrevet 3. februar 2019 Nei, dette vil ikke fungere over tid. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 3. februar 2019 #8 Del Skrevet 3. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les litt om attachment styles. Du får ofte det du søker etter - er du kynisk, har "gitt opp" og dater flere kan du kanskje føle at du har kontroll, men du vil ikke få noe mer enn det du har. Menn som vil ha noe casual kan holde det gående, menn som vil ha noe mer styrer unna deg. Det er jenter med klare standarder som snapper opp mennene som er interessert i noe monogamt. Anonymkode: ebb08...314 Mye det samme jeg tenker. Så lennge en selv synker inn i en kynisk ‘bruk og kast’ syklus tror jeg sjansene for å finne noen seriøse er veldig liten fordi mennene du møter enten ikke vil noe seriøst, mens de som ser etter den store kjærligheten gjerne velger bort ‘bruk og kast’ jentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 3. februar 2019 #9 Del Skrevet 3. februar 2019 Jeg "datet" 3 menn når jeg møtte samboeren min. (Hadde sex, var litt småbetatt osv). Alle visste om hverandre så det var ikke som om jeg førte dem bak lyset. Jeg opplevde som deg at utrolig mange forhold ikke ble noe av. Og orket ikke å investere for mye i hver enkelt person lenger. Men så smeltet jeg da. Og ble så forelsket at han der, han måtte jeg bare ha! Vi har vært sammen i 5år nå. Så jeg har troen på at det er håp selv for de som er så kyniske som det jeg var. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Del Skrevet 3. februar 2019 Jeg har jo alltid sagt nei til alle som har prøvd å sjekke meg opp, og har vært utrolig forsiktig da jeg har datet. Men jeg blir skuffa over at de lover gull og grønne skoger, og så er det bare fjas. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Del Skrevet 3. februar 2019 Da jeg var i forhold, så var jeg trofast og drev ikke med tull. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Del Skrevet 3. februar 2019 Hvor i alle dager finner dere alle disse menneskene dere drar på date med? Drar dere på date med alt som beveger seg? Anonymkode: b1266...92e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Del Skrevet 4. februar 2019 Det er jo typisk å skylde på oss... 🙄 At vi har gjort noe galt. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Del Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel. Jeg har klar standard på hva jeg vil ha, men noe ble ødelagt på veien. Dessverre. Av menn... Anonymkode: c733d...511 Og hvem skal rette det opp igjen? Der er ikke nye menns feil hva eksen din gjorde og ikke... Anonymkode: 3ac19...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Del Skrevet 4. februar 2019 Eksen min gjorde aldri noe galt. Du klarer tydeligvis ikke lese hva som står. Det er disse nye mennene jeg snakker om, som bare er ute etter noe useriøst. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #16 Del Skrevet 4. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er disse nye mennene jeg snakker om, som bare er ute etter noe useriøst. Anonymkode: c733d...511 Hvis man har ramla borti mye useriøst, og selv begynner å opptre useriøst, er det nok på tide å være helt singel en periode. Anonymkode: 3ac19...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Del Skrevet 5. februar 2019 Har det litt på samme måte. Kjærligheten er død i 2019, folk er stort sett bare ute etter useriøse greier uten å forplikte seg. I dagens samfunn kommer penger, selvrealisasjon, reiser, fester, venner og opplevelser før kjærligheten. Da må det selvfølgelig gå som det gjør, at man stort sett bare oppnår noe useriøst til neste mann/kvinne går lei og søker nye opplevelser. Anonymkode: 450af...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 5. februar 2019 #18 Del Skrevet 5. februar 2019 Bestem deg for et halvt år uten dating. Lev livet, gjør ting som gjør deg glad, vær med venner og familie, tren og spis sunt. Du trenger å finne igjen deg selv, uten forvirrende følelser fra menn som kanskje ikke egentlig ønsker deg, hvor du bare er en av mange. For å fungere sammen med en annen person, så må du finne ro i deg selv. Gjør det til ditt lille prosjekt framover, så kanskje du blir overrasket over hva livet bringer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #19 Del Skrevet 6. februar 2019 Jeg har allerede begynt, Eplekaka. 😊. Tinder er sletta, og jeg har begynt å engasjere meg mer i ting jeg har tenkt på lenge. Orker ikke forholde meg til en ny mann nå. De to jeg har kontakt med, vil være en del av livet mitt til det blir slutt av seg selv. Anonymkode: c733d...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 6. februar 2019 #20 Del Skrevet 6. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede begynt, Eplekaka. 😊. Tinder er sletta, og jeg har begynt å engasjere meg mer i ting jeg har tenkt på lenge. Orker ikke forholde meg til en ny mann nå. De to jeg har kontakt med, vil være en del av livet mitt til det blir slutt av seg selv. Anonymkode: c733d...511 Høres bra ut! Tinder og de andre nettdatingsidene er jo alltids der hvis du ønsker det igjen. Men jeg tror veldig på å ta en pause fra det sirkuset der innimellom. Lykke til framover! Håper livet bringer både kjærlighet og gode opplevelser for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå