AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Hva synes du? Jeg mener en familie med ting på stell spiser middag sammen (trenger ikke være fancy middag hver dag, men de spiser sammen). De har bil, barna har gode vinterklær, familien har hage og garasje. Gresset klippes jevnlig, snø måles, og skufler og spader har sin plass. De henter posten sin, de betaler regninger innen fristen. Barna har ski og skøyter til utedager på skolen. Både mor og far veksler mellom å gå på foreldremøter o. L. De følger opp på fritidsaktiviteter, titter ikke ned når det skal velges foreldrerepresentanter eller verv i barnas idrettslag. De går av og til på fest/ut, av og til sammen og av og til alene med venner. De hjelper barna med lekser, og barna gjør det middels til bra på skolen. Begge foreldrene jobber. Samme far til alle barn, trenger ikke være gift. De klemmer barna sine, er hyggelige, sladrer ikke og baksnakker... Og mor og far viser hverandre at de er glad i hverandre. Har sex jevnlig. Anonymkode: 4102c...5e5
Gjest Tutte Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 En familie med ting på stell for meg er en familie med sikker og ordnet økonomi, et trygt sted og bo og har alt nødvendig for å klare seg i hverdagen i orden.
Arkana Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 42 minutter siden, Tutte skrev: En familie med ting på stell for meg er en familie med sikker og ordnet økonomi, et trygt sted og bo og har alt nødvendig for å klare seg i hverdagen i orden. Enig. Det er jammen meg ikke rart mange foreldre går rundt og føler seg litt utilstrekkelige hvis den merkelig detaljerte listen, med enkelte fullstendig irrelevante punkter, i HI er det som sees på som den eneste korrekte måten å leve på som familie. 2
Trulteskogen Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Det er mye av det samfunnet definerer som "på stell" som kan skjule mye som IKKE er på stell i det hele tatt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå