Gå til innhold

Morgenlevering.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille en morsdagsgave med morgenlevering.no, blomster og frokost. Men ser på Facebooksiden deres at de har utrolig mye negative tilbakemeldinger så jeg blir litt skeptisk. Det dreier seg om at de leverer feil eller ikke leverer i det hele tatt.

Min mor bor på landet i et lite boligfelt så det er avisbudet som leverer der tror jeg.

Har noen grei erfaring fra nyere tid eller burde jeg styre unna?

Anonymkode: 2aece...ffc

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at de ikke leverer over alt. Ikke til meg, men til alle nabokommunene rundt, bare ikke der jeg bor...:vetikke:

Anonymkode: 6706d...a49

• Liker 1
Skrevet

Jeg er super fornøyd 😊 Aldri fått feil eller opplevd at det ikke ble levert 😊 Har sikkert bestil mellom 30 og 50 ganger tipper jeg 😆

Anonymkode: 1e969...3c1

• Liker 5
Skrevet

Har god erfaring. 

Anonymkode: 8371d...bb8

• Liker 3
Skrevet

Har jeg bestilt til meg, har jeg alltid fått. Men har bestilt til andre i gave, og bestilte levering til 2 som bor i samme borettslag, samme dag. Og fylt ut korrekt informasjon på begge. Ene fikk, andre fikk ikke. Men jeg fikk pengene tilbake for den de ikke leverte. Så bestilte jeg levering til en annen, men da rotet de, så det ble levert senere på dagen. Noe som var veldig dumt, da personen var sjåfør og skulle være borte til dagen etter. Var jo meningen at han skulle få ha med seg noe godt da han var ute og kjørte.

Anonymkode: 93601...37f

• Liker 2
Skrevet

Bare god erfaring 😊 flott service på deres side også.

Skrevet

Leverte som de skulle. Prøvd en gang, men brødet var så tørt og ga ikke mersmak. Rundstykkene var små og ustekt? 

Anonymkode: ea3ae...369

Skrevet

Fornøyd. Bestilt flere ganger, både til meg selv og andre. Ikke vært noe rot. 

Anonymkode: 03cf1...a11

• Liker 1
Skrevet

Bestilt mange ganger fra dem, og er veldig fornøyd! :)

• Liker 1
Skrevet

Bare gode erfaringer 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske misfornøyd. Ja de leverte det de skulle til avtalt tid, men veldig dårlig kvalitet på Maren. Bestilte det de kaller «tapasfrokost», men mandjegoen og seranoen var utrolig billig og kjip, ikke det vi hadde forventet i drt hele tatt. Dårlige råvarer rett og slett. 

Anonymkode: f09d5...8ee

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg har bestilt blomster og bakst, både til meg selv og andre. Alltid vært fornøyd og det er en gøy gave å få/gi 🌸

Anonymkode: a493d...a6a

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bestilt Overraskelsepakken deres? Selv Ble jeg veldig skuffa. Fikk 2 brød (ok med ett brød, men ikke 2) og en brownie kake. Vet det var min egen feil som kjøpte den, men ble likevel skuffet. 

jeg har bestilt vanlige pakker fra dem før og er fornøyd med dem. 

Anonymkode: 4138a...805

Skrevet
På 4.2.2019 den 10.57, Scoops skrev:

Bare gode erfaringer 

Samme her. Tror det har litt med hvor du bor i landet. I Oslo er det helt topp, budet leverer både aviser og fersk mat. Budet fortalte meg en gang jeg møtte ham at brødet bakes rett før midnatt og at de venter på det før de setter i gang på ruta.Det fine er også at man kan kjøpe og overraske noen man er i glad i på morgenkvisten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sikkert bestilt mellom 50 og 100 ganger og kanskje fått feil to av dem. Er veldig fornøyd egentlig, så greit å sende blomster gjennom dem. Og så elsker jeg Brimi rundstykkene!

Anonymkode: 8e162...54f

Skrevet

Veldig fornøyd. Har bestilt selv mange ganger, og i gave.  Tror kvalitet på det man får varierer etter hvor i landet man bor, er jo forskjellige bakere. Hadde ønsket meg større utvalg på søtbakst da 😀

AnonymBruker
Skrevet

Er også fornøyd, aldri opplevd at det har kommet feil eller ikke kommet noe i det hele tatt. Har bestilt mange ganger både som gave og til meg selv.
Men må si at utvalget varierer mye fra landsdel til landsdel da. Synes utvalget her i Trondheim er litt kjedelig, sjekker jeg utvalget til østlandet har de jo MASSE å velge i! Ønsker meg litt mer variasjon og mer utvalg i bakst og rundstykker. Synes de har litt stive priser da på enkelte ting da.

Anonymkode: 2d3de...19a

Skrevet

Alltid fått, og er veldig fornøyd, men hos oss leverer de alltid før midnatt, så kan ikke akkurat kalles morgenlevering 😅

AnonymBruker
Skrevet

Får brød levert på døra så vi har det til frokost mandag morgen. Aldri noe tull med fast levering.

Har opplevd noe tull innimellom ved sporadiske bestillinger, den største blemma var vel da jeg bestilte glutenfrie muffins i gave til en 7-åring, og de leverte vanlige muffins fordi de ikke hadde mer av den glutenfrie varianten... Joda, de erstattet varen, men her var poenget at de var glutenfrie. Da burde de heller erstattet med noe annet glutenfritt, eller latt være å levere. 

Nå husker jeg ikke om jeg fikk penger igjen for det (moren til 7-åringen var i kontakt med kundeservice), men som regel er de enkle å ha med å gjøre og legger seg stort sett flate hvis det er noe feil med leveringen. 

Anonymkode: 0bba0...368

Gjest Trynefaktor
Skrevet

Stort sett fornøyd, men de har levert feil og ikke fått med hele bestillingen et par ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...