kahaki Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 https://www.aftenposten.no/kultur/i/P3b0ep/Sporsmalet-er-ikke-om-influensere-har-makt-Men-hva-de-bruker-den-til--Sarah-Sorheim Interssant lesning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. februar 2019 #2 Del Skrevet 3. februar 2019 Hva er en influensaer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 7 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Hva er en influensaer? Vet du ikke hva influensa er? Influensaer er flertall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 4. februar 2019 Takk for konstruktive tilbakemeldinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. februar 2019 #5 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 4. februar 2019 #6 Del Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 17.18, kahaki skrev: https://www.aftenposten.no/kultur/i/P3b0ep/Sporsmalet-er-ikke-om-influensere-har-makt-Men-hva-de-bruker-den-til--Sarah-Sorheim Interssant lesning. Jeg er helt sikker på at artikkelen er knallgod! Men siden den er bak betalingsmur så er det dessverre ikke så mange som får lest den. Kjempesynd. Her på rampelys så er det ikke lov å gjengi innholdet i hele artikkelen, bare noen få linjer. Topp om du kan dra ut noen linjer hit, som vi kan diskutere 🤗 Ellers tror jeg noen diskuterer det så vidt i influensere/tankesmie-tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. februar 2019 #7 Del Skrevet 4. februar 2019 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. februar 2019 #8 Del Skrevet 5. februar 2019 Hvis man ønsker å lese god journalistikk, synes jeg man skal betale for det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg