Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å «gå ned» på en person for å gi oralsex kan som kjent av og til by på overraskelser i form av lukt eller smak, både for menn og kvinner. Når jeg tenker tilbake på mine første oralsex opplevelser fra ungdommen kan jeg ikke huske å ha opplevd hverken vond lukt eller smak. Da var det ikke nøye om dama jeg gav oralsex var nydusjet.  Nå etter snart 17 års ekteskap klarer jeg ikke tanken på å gi kona oralsex uten at hun har vasket seg grundig rett før akten, da er det greitt.

Hadde jeg en høyere grad av kåthet i ungdommen, som overskygget en eventuell uggen lukt/smak, eller er yngre damer mindre «aromatisk» og blir mer «aromatisk» med alderen? Eller er det rett og slett jeg som har blitt mer kresen? Jeg klarer ikke å gi oralsex hvis ikke kona kommer rett ut av dusjen, nytter ikke om hun vasket seg på morgenen og vi skal ha sex om kvelden, hun må være nyvasket. Skal også sies at jeg lar ikke kona «gå ned» på meg uten at jeg selv er nydusjet.

Er det flere som er like kresen , eller er det bare meg? Vil gjerne høre om kvinner har samme problem.

Espeo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er stort sett ganske ren. Jeg opplever heller at det ikke er ønsket at man skal komme duftende av såpe. Jeg syns det hadde tatt bort spontaniteten om man måtte avbryte og løpe for å vaske seg.

Jeg er ikke sær på det selv i det hele tatt og jeg hadde nok mistet lysten til å ha oralsex om en partner sendte meg i dusjen først. Da hadde jeg trukket meg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri hatt krav til at en mann er nydusjet, som yngre eller nå. Selvsagt gitt at han ikke er dønn uhygienisk og at det er gått evigheter siden siste dusj, men det er har jeg strengt tatt aldri opplevd.

Anonymkode: 17659...d0b

• Liker 1
Skrevet

Syntes ofte det er korrelasjon mellom følelsene mine for vedkommende, og tålegrensen min for lukt og smak. I forhold hvor jeg ikke hadde noe til overs for fyren lenger syntes jeg det var frastøtende hvis han smakte stramt/svette. Er jeg forelska gir jeg blaffen, jeg tenker ikke på det. Det koster meg ingenting og er ikke noe offer. 

Følelsene trenger ikke være romantiske. Det kan være spenningen, lysten etc. Felles er at jeg har positive følelser for den jeg suger. 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Vackra skrev:

Syntes ofte det er korrelasjon mellom følelsene mine for vedkommende, og tålegrensen min for lukt og smak. I forhold hvor jeg ikke hadde noe til overs for fyren lenger syntes jeg det var frastøtende hvis han smakte stramt/svette. Er jeg forelska gir jeg blaffen, jeg tenker ikke på det. Det koster meg ingenting og er ikke noe offer. 

Følelsene trenger ikke være romantiske. Det kan være spenningen, lysten etc. Felles er at jeg har positive følelser for den jeg suger. 

Enig med deg 

ikke noe problemer med å slikke så fremt hun er normalt renslig av seg

Skrevet

Du er ikke kresen, du er prippen.

Anonymkode: b3990...4e6

• Liker 3
Skrevet

Mann her, og lever veldig greit med å ikke gi oralsex. Heldigvis er det ikke noe problem å få😉 Midt i blinken for meg.

Anonymkode: 494a0...a1b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, og lever veldig greit med å ikke gi oralsex. Heldigvis er det ikke noe problem å få😉 Midt i blinken for meg.

Så bra at du har funnet en du passer sammen da:) Tror ikke mange hadde vært fornøyde med det, så hold fast på henne/han.

• Liker 4
Skrevet

Haha, ser du får litt tyn for å være sær og prippen, TS. Så da kan jo jeg føye til at du ikke er alene om å være sær og prippen☺️. Mannen min må nemlig vaske utstyret sitt før jeg gyver løs på det. Sånn har det alltid vært. «Modnet» lukt av kjønn er ulekkert, synes jeg, og da vil jeg ikke «oppi» det med kjeften. 

Anonymkode: 10872...269

• Liker 3
Skrevet

Jeg er slik selv. Hun må være nydusjet og vasket før en akt. Men jeg som person er veldig reinslig ellers og

Anonymkode: e9f1d...8ed

Skrevet

Har ikke no krav om at mannen min er nydusjet. Kjedelig å måtte hoppe i dusjen før hver omgang. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Har ikke no krav om at mannen min er nydusjet. Kjedelig å måtte hoppe i dusjen før hver omgang. 

Ja det ville være en avbrytelse

liker heller ikke såpesmak av fitta

• Liker 1
Skrevet

Jeg slipper ikke mannen ned der uten at jeg er nydusjet, og det samme gjelder ham. Alt annet kan vi gjøre uten å være nydusjet

• Liker 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Midt i blinken for mange kvinner, kan jeg tenke meg 😊

1 time siden, Vackra skrev:

Syntes ofte det er korrelasjon mellom følelsene mine for vedkommende, og tålegrensen min for lukt og smak.

Tror også det. 

Anonymkode: 0d23e...68e

Skrevet

Jeg går ikke ned om ikke mannen er nydusjet. Vi dusjer alltid før vi legger oss, så det er null stress.

Anonymkode: 7c883...0ff

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Så bra at du har funnet en du passer sammen da:) Tror ikke mange hadde vært fornøyde med det, så hold fast på henne/han.

Er ikke i et forhold, men erfaringene er at det for de fleste kvinner er ok at jeg ikke gir, men at de fleste kvinnene likevel vil gi.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Vackra skrev:

Syntes ofte det er korrelasjon mellom følelsene mine for vedkommende, og tålegrensen min for lukt og smak.

Mister umiddelbart tenningen og eventuelt følelser dersom det ikke er rent og pent der nede, og smaken er nøytral. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke i et forhold, men erfaringene er at det for de fleste kvinner er ok at jeg ikke gir, men at de fleste kvinnene likevel vil gi.

Da driver du kanskje med litt yngre jenter som kanskje ikke tenker så mye på egen nytelse, vet ikke. Jeg hadde mistet helt interessen. Men du får det jo til å funke, så fortsett sånn:)

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner? Du mener vel det begrensede utvalget av kvinner du har vært med. Usexy med late menn da.

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke ned om ikke mannen er nydusjet. Vi dusjer alltid før vi legger oss, så det er null stress.

Anonymkode: 7c883...0ff

Har dere bare sex før leggetid? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...