AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 Menn: Hvor lekker måtte dama deres være, altså hvor sexy og heit måtte hun være, for at hun skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast. Anonymkode: bda2c...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Del Skrevet 3. februar 2019 Er så mye dritt her på KG. Enda en ny dritt tråd. Anonymkode: 1a856...a2f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er så mye dritt her på KG. Enda en ny dritt tråd. Anonymkode: 1a856...a2f Det er sant, men kan du svare på spørsmålet eller drite i å svare? Dette er et like legitimt spørsmål som det med kvinner og rike menn, siden det ofte refereres til her på forumet at menn vil ha pene damer og damer vil ha rike menn. Anonymkode: bda2c...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 3. februar 2019 #4 Del Skrevet 3. februar 2019 Synes et der høres ut som en grei løsning jeg. En pen dame er i et forhold til en stygg, rik mann. Han får utbytte av sex, det gjør selvsagt ikke hun. For å holde på henne må han akseptere at hun har sex med andre menn som er pene og kan gi henne the big O. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Del Skrevet 3. februar 2019 Hvis hun var en veldig bra person, kanskje! Men hvis hun bare var pen?! Nope. Anonymkode: 88f1b...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helvegen Skrevet 3. februar 2019 #6 Del Skrevet 3. februar 2019 Nei. Enkelt og greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 3. februar 2019 #7 Del Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn: Hvor lekker måtte dama deres være, altså hvor sexy og heit måtte hun være, for at hun skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast. Anonymkode: bda2c...875 Aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 3. februar 2019 #8 Del Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn: Hvor lekker måtte dama deres være, altså hvor sexy og heit måtte hun være, for at hun skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast. Hvorfor skal hun det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QuestionEverything Skrevet 3. februar 2019 #9 Del Skrevet 3. februar 2019 minimum 83/100 på sexy-skalaen og minimum 79/100 på heit-skalaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 3. februar 2019 #10 Del Skrevet 3. februar 2019 Hadde godtatt elskere uansett utseende om jeg følte noe for henne og hun følte det samme. Skal ikke si at utseende ikke betyr noe som helst, men det som jeg finner mest attraktivt er ansikt og jeg har ikke en bestemt type av ansikt som jeg liker. Ville krevd kondom eller at elskeren lar seg teste slik at jeg ikke får noen smitte. Men om hun trenger regelmessig sex for å føle seg lykkelig så hadde jeg sett på elskere som en fordel, å vite at hun er tilfredstilt biologisk og ikke bærer nag over lite sex ville vært en byrde av mine skuldre. Nettopp fordi at jeg ikke vil kunne ha mye sex, så lenge jeg føler at hun er sammen med meg når vi er sammen så ville jeg godtatt det. Skulle gjerne vist hvor man burde lette etter kvinner som vil leve i åpne forhold, ikke at jeg ville tatt meg bruk av det. Men de som vi leve i åpne forhold ville kanskje ikke sett på mine problemer som uoverkommlige. De som er nyforelsket har jo ofte sex flere ganger om dagen noe jeg ikke vil kunne gjøre. Så om jeg kan få alle de andre tingene som man får utav et forhold og hun trenger sex men ellers bryr seg om meg på alle andre måter ville det ikke vært noe problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Del Skrevet 3. februar 2019 4 minutter siden, Cbunke90z skrev: Hadde godtatt elskere uansett utseende om jeg følte noe for henne og hun følte det samme. Skal ikke si at utseende ikke betyr noe som helst, men det som jeg finner mest attraktivt er ansikt og jeg har ikke en bestemt type av ansikt som jeg liker. Ville krevd kondom eller at elskeren lar seg teste slik at jeg ikke får noen smitte. Men om hun trenger regelmessig sex for å føle seg lykkelig så hadde jeg sett på elskere som en fordel, å vite at hun er tilfredstilt biologisk og ikke bærer nag over lite sex ville vært en byrde av mine skuldre. Nettopp fordi at jeg ikke vil kunne ha mye sex, så lenge jeg føler at hun er sammen med meg når vi er sammen så ville jeg godtatt det. Skulle gjerne vist hvor man burde lette etter kvinner som vil leve i åpne forhold, ikke at jeg ville tatt meg bruk av det. Men de som vi leve i åpne forhold ville kanskje ikke sett på mine problemer som uoverkommlige. De som er nyforelsket har jo ofte sex flere ganger om dagen noe jeg ikke vil kunne gjøre. Så om jeg kan få alle de andre tingene som man får utav et forhold og hun trenger sex men ellers bryr seg om meg på alle andre måter ville det ikke vært noe problem. Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan? Beklager om jeg støter deg nå🙄 Anonymkode: ca9fb...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Del Skrevet 3. februar 2019 Nei Anonymkode: f3785...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cbunke90z Skrevet 8. februar 2019 #13 Del Skrevet 8. februar 2019 På 3.2.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvorfor du ikke kan? Beklager om jeg støter deg nå🙄 Anonymkode: ca9fb...0bd Får smerter etter utløsning, og penisen er også over sensitiv så om jeg holder igjen blir smertene verre og kan derfor ikke holde ut lenge. Så skulle jeg ha funnet en kvinne som ville hatt meg ville hun blitt veldig skuffet selv de få gangene jeg hadde kommet til å ha sex, legene har gjort alt men de finner ikke en måte å kan fikse det på. Så har mentalt jobbet meg til å bli så A-seksuell som mulig. Men sliter enda mentalt med å leve uten kroppsberøring. Drar iblant for massasje bare for å skal få føle kvinnelige hender på ryggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 8. februar 2019 #14 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Nei, ville aldri godtatt det. Hadde sagt at hun får finne seg en annen som ønsker den type ordning. Endret 8. februar 2019 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 8. februar 2019 #15 Del Skrevet 8. februar 2019 På 3.2.2019 den 16.36, AnonymBruker skrev: Menn: Hvor lekker måtte dama deres være, altså hvor sexy og heit måtte hun være, for at hun skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast. Det ville aldri skjedd, svik blir ikke akseptabelt om du er pen eller sexy. For mennesker med et snev av integritet og moral sier dette seg selv, penger betyr heller ikke noe som helst. Det å kunne stole på noen, forholde seg til et løfte om å være trofast står så mye høyere i verdi en de enkle tingene du her snakker om. Om man vil kalle seg et menneske er det slik, om du ikke har noe moral eller etikk så er vel dette det minste problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #16 Del Skrevet 9. februar 2019 På 8.2.2019 den 17.47, Duftavsommerregn skrev: Det ville aldri skjedd, svik blir ikke akseptabelt om du er pen eller sexy. For mennesker med et snev av integritet og moral sier dette seg selv, penger betyr heller ikke noe som helst. Det å kunne stole på noen, forholde seg til et løfte om å være trofast står så mye høyere i verdi en de enkle tingene du her snakker om. Om man vil kalle seg et menneske er det slik, om du ikke har noe moral eller etikk så er vel dette det minste problemet ditt. Skjønner fullstendig hvorfor du ikke ville levd i et slikt forhold, men ved å rett ut si at andre vil ha en dårlig moral fordi man ikke følger hva du foretrekker er vel noe av det mest arrogante du kan komme opp med. Anonymkode: c4a66...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå