Leviin Skrevet 9. april 2005 #1 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg vet at man har et visst antall år man kan få støtte til utdanning, og at man også kan få rentefritak (og avdragsfritak?) på tidligere studielån, om man egentlig har rett til støtte, selv om man ikke får støtte, mens man tar utdanning....? Komplisert setning.... hehe. Men forbruker man da av de årene man har rett til å få støtte? Når man bare får fritak i forhold til det gamle lånet, men ikke noe nytt stipend og/eller lån? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nerty Skrevet 9. april 2005 #2 Del Skrevet 9. april 2005 Men forbruker man da av de årene man har rett til å få støtte? Når man bare får fritak i forhold til det gamle lånet, men ikke noe nytt stipend og/eller lån? :klø: Ja. Jeg trodde ikke det, helt til jeg fikk meg svært en negativ overraskelse i så måte. Merkelig regel, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 10. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2005 Gjelder det selv om man bare får rentefritak, men feks betaler avdrag likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, det var i alle fall det jeg fikk beskjed om fra dem. Men ring nå gjerne selv for å sjekke, synes det er en håpløs regel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå