Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veeeldig opptatt av miljøet og min egen øknomi i tillegg. 

Jeg har ikke shoppet på over 1 år og da var det bare ting som var mangelvare. 

Har ikke nok gensere for vintern, og det har plaget meg de siste årene. Har fryst noe jævlig haha. 

Så i går gikk jeg på hm og kjøpe ullgenser til ca 200. Turte bare å kjøpe en, men har funnet en i grå også jeg trenger.... 

i tilleg har jeg kommet over en jakke jeg har tenkt på i over et år nå!!! Jeg sitter mye i jakke også inne på kafeer, så jeg tenkte det kan være greit å invistere i en som ser fin ut? Jeg føler meg så hengslete i den høstparaken jeg har :( skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den, men hadde bare vinterparka og trengte noe for høst som ikke ble for varmt eller kaldt heller.... men nå bare hter jeg den 😛  en jeg klarer liksom ikke bruke penger... 

Anonymkode: 93d3e...a11

Skrevet

Hva med å kjøpe noe i ordentlig kvalitet som varer mange år i stedet for å handle på H&M? Da sparer du både miljøet og lommeboken. 

Anonymkode: bacfa...381

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kjøpe noe i ordentlig kvalitet som varer mange år i stedet for å handle på H&M? Da sparer du både miljøet og lommeboken. 

Anonymkode: bacfa...381

Du...jeg har ikke problemer med at klær slites ut fort. Og hva er kvalitet? Guess? 

Skrevet

Hvis du kjøper ull slipper du å fryse. En genser til 200 hos HM er ikke ull... Og den er ikke miljøvennlig. 

Anonymkode: 691df...c81

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veeeldig opptatt av miljøet og min egen øknomi i tillegg. 

Jeg har ikke shoppet på over 1 år og da var det bare ting som var mangelvare. 

Har ikke nok gensere for vintern, og det har plaget meg de siste årene. Har fryst noe jævlig haha. 

Så i går gikk jeg på hm og kjøpe ullgenser til ca 200. Turte bare å kjøpe en, men har funnet en i grå også jeg trenger.... 

i tilleg har jeg kommet over en jakke jeg har tenkt på i over et år nå!!! Jeg sitter mye i jakke også inne på kafeer, så jeg tenkte det kan være greit å invistere i en som ser fin ut? Jeg føler meg så hengslete i den høstparaken jeg har :( skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den, men hadde bare vinterparka og trengte noe for høst som ikke ble for varmt eller kaldt heller.... men nå bare hter jeg den 😛  en jeg klarer liksom ikke bruke penger... 

Men hvor mye bruker du på kafeer da? Kanskje du kan kutte ned litt der og kjøpe klær isteden. Husk at det ikke er bra for helsen å fryse :)

Anonymkode: 2dcf4...16e

• Liker 2
Skrevet

HM har derimot fått inn gensere i kashmir. Dyre, ja - men de varer lenger enn de til 200.

Anonymkode: 85a76...ed9

Skrevet

Hvis du kjøper flere plagg nå så kan du bytte på og ting varer lengre da du ikke sliter ut en ting. Så i lengden blir det ikke dyrere å kjøpe flere plagg da du kan kjøpe sjeldnere.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor mye bruker du på kafeer da? Kanskje du kan kutte ned litt der og kjøpe klær isteden. Husk at det ikke er bra for helsen å fryse :)

Omtrent ingenting

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HM har derimot fått inn gensere i kashmir. Dyre, ja - men de varer lenger enn de til 200.

Anonymkode: 85a76...ed9

Men så skal jeg like fargen og. Men den var på tilbud.... 

Skrevet

Hva er det du trenger hjelp til?

Anonymkode: 1d7ef...356

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...