AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Bet mye negler som liten, noe som har gjort at der den "frie neglen starter"(den hvite ytterste delen) ikke starter før langt ned på neglen.Vanskelig å forklare men har på en måte litt "mannenegler", noe jeg ikke synes er så fint til meg. Neglelakk ser ikke like fint ut osv. Noen som vet om det er mulig å fikse på dette? Anonymkode: c4fe4...60a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Det er bare å dra til en neglesalong og sette på akrylbegler (falske). Biter negler selv, og det er ingen problem å sette på uansett. Men du må dra til neglesalongen hver 2-3 uke for å vedlikeholde da. Men det ser veldig feminint og fint ut :) Anonymkode: ccabf...45b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Det er det. Gå til en erfaren designer og får lagt gelenegler. Anonymkode: e7517...805
frejamaria Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det. Gå til en erfaren designer og får lagt gelenegler. Anonymkode: e7517...805 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å dra til en neglesalong og sette på akrylbegler (falske). Biter negler selv, og det er ingen problem å sette på uansett. Men du må dra til neglesalongen hver 2-3 uke for å vedlikeholde da. Men det ser veldig feminint og fint ut Anonymkode: ccabf...45b Ja jeg hadde også tenkt til å gjøre det, men er det ikke ganske dyrt? noen som har prøvd å gjøre dette selv, eller er det for vanskelig? Endret 3. februar 2019 av frejamaria
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Jeg bet hele livet og sluttet for 2 år siden, for meg har den hvite kanten flyttet seg oppover etterhvert, jeg har bare filt ned og latt de gro igjen. Anonymkode: 67d43...c24
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, frejamaria skrev: Ja jeg hadde også tenkt til å gjøre det, men er det ikke ganske dyrt? noen som har prøvd å gjøre dette selv, eller er det for vanskelig? takk Anonymkode: c4fe4...60a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bet hele livet og sluttet for 2 år siden, for meg har den hvite kanten flyttet seg oppover etterhvert, jeg har bare filt ned og latt de gro igjen. Anonymkode: 67d43...c24 Filt den hvite kanten helt ned? Anonymkode: c4fe4...60a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 Hvor jeg setter på akrylnegler koster det ca 500 kr for helt nye negler, og 400 kr for vedlikehold (altså file ned og sette på nytt lag med akryl) .. Det er nok veldig vanskelig å gjøre det selv i starten, men du kan ta kurs for det? Anonymkode: ccabf...45b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Filt den hvite kanten helt ned? Anonymkode: c4fe4...60a Nei, ser det kan misforståes, jeg filte de ned til der jeg ville ha de. Den hvite kanten gikk LANGT ned på nagla i starten, på 2 år har den vokst opp veldig mye. Snakket med ei som ikke har bitt negler på 6år, og hun sa at hennes kant hadde kommet seg dit den skulle etter 3-4 år. Min hvite kant på tommelneglene er den som kommer raskest opp, den tror jeg ordner seg til sommeren alt. Husk at slike negler er tynne og tåler ikke veldig mye, hvis du vil ha sterke sunne negler så la de vokse opp i fred. Ta d vitamin, b vitamin og kalsium, var der rådet jeg fikk. Det gjorde mine negler hardere. Anonymkode: 67d43...c24
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 Ps, jeg gikk til neglesalong og de formet neglene for meg og hjalp meg med å legge på neglelakk slik at den perioden med lav hvit kant kunne dekkes til. Det hjelper mye bare å forme neglene litt, så fortsatte jeg å forme de selv. Anonymkode: 67d43...c24
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ser det kan misforståes, jeg filte de ned til der jeg ville ha de. Den hvite kanten gikk LANGT ned på nagla i starten, på 2 år har den vokst opp veldig mye. Snakket med ei som ikke har bitt negler på 6år, og hun sa at hennes kant hadde kommet seg dit den skulle etter 3-4 år. Min hvite kant på tommelneglene er den som kommer raskest opp, den tror jeg ordner seg til sommeren alt. Husk at slike negler er tynne og tåler ikke veldig mye, hvis du vil ha sterke sunne negler så la de vokse opp i fred. Ta d vitamin, b vitamin og kalsium, var der rådet jeg fikk. Det gjorde mine negler hardere. Anonymkode: 67d43...c24 Tusen takk! må bare vær tolmodig og vente da;) Anonymkode: c4fe4...60a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! må bare vær tolmodig og vente da;) Anonymkode: c4fe4...60a Bare hyggelig, få litt hjelp med forming og neglelakker så vil tiden gå mye fortere Anonymkode: 67d43...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå