Iselilja Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Noen som vet åssen jeg kan få sånn hår som det her: http://www.biggeststars.com/d/drew_barrymo...hoto.html?pos=6
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #3 Skrevet 9. april 2005 Er dette in? Fader, har kjempe i ååårevis for ikke å få sånn hår, jeg...
lene24 Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 jeg bruker H&Ms saltvannspray og lager to fletter i håret, og tar ut flettene etter noen timer.... Derretter har jeg i litt fruktis voks og hårspray. Frisyren holder seg slik leeeeeeeeenge!!!!!!!!!!!! Lykke til!!!
smil Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Hvordan er saltvannsspray for håret da? Sliter det på håret?
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Hvordan er saltvannsspray for håret da? Sliter det på håret? lurer jeg også på, og hvordan bruker en denne?
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 lurer jeg også på, og hvordan bruker en denne? Søker dere på saltvannsspray her på forumet, finner dere masse. Bare et lite tips.
Milly:) Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Sånn hår vil jeg også ha! Skal man ha saltvannssprayen i vått eller tørt hår? Hvor får jeg tak i wella sin?
Celia Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 Saltvannet må man vel enkelt kunne mekke selv eller? Evt. kjøpe fysiologisk saltvann på apoteket? Sikkert billigere iallefall. Synes ikke håret til Drew så noe stylet ut jeg da...
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 Saltvannet må man vel enkelt kunne mekke selv eller? Evt. kjøpe fysiologisk saltvann på apoteket? Sikkert billigere iallefall. Synes ikke håret til Drew så noe stylet ut jeg da... Er nok litt av det som er poenget at håret ikke skal se stylet ut:)...hva er fysiologisk saltvann og hva brukes det til?
Celia Skrevet 10. april 2005 #11 Skrevet 10. april 2005 Er nok litt av det som er poenget at håret ikke skal se stylet ut:)...hva er fysiologisk saltvann og hva brukes det til? Leger, tannleger og veterinærer bruker sterilt, fysiologisk saltvann under operasjoner for eksempel og alle ganger vanlig vann fra springen ikke kan benyttes.
Celia Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 Må forresten bare nevne at du har et nyyyydelig nick, Iselilja! Litt inspirert av Gåte kanskje?
Iselilja Skrevet 10. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2005 Må forresten bare nevne at du har et nyyyydelig nick, Iselilja! Litt inspirert av Gåte kanskje? Er nok det ja:) Absolutt favorittgruppa for tiden!
lene24 Skrevet 12. april 2005 #14 Skrevet 12. april 2005 Hvordan er saltvannsspray for håret da? Sliter det på håret? Klart at det sliter noe på håret, men ikke noe merkbart egentlig, har brukt saltvannsprayen i vel ett år nå, som regel bare i helgene eller når jeg skal noe spesielt. Jeg sprayer den i tørt hår, og lager fletter....
Iselilja Skrevet 12. april 2005 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2005 Nå har jeg sett etter saltvannspray bl.a på Vita og HM, men fant ikke der. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. april 2005 #16 Skrevet 12. april 2005 Nå har jeg sett etter saltvannspray bl.a på Vita og HM' date=' men fant ikke der. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en?[/quote'] Wella sin får du hos frisøren. Mener at bl.a. Nikita har den.
Gjest synseren Skrevet 12. april 2005 #17 Skrevet 12. april 2005 Typisk når jeg har oppdaget rettetangen, så blir bølger som jeg har naturlig in igjen. Verden er urettferdig Men når sant skal sies er jeg ikke så opptatt av trender, viktigere at man finner en stil man trives med
lene24 Skrevet 13. april 2005 #18 Skrevet 13. april 2005 Typisk når jeg har oppdaget rettetangen, så blir bølger som jeg har naturlig in igjen. Verden er urettferdig Men når sant skal sies er jeg ikke så opptatt av trender, viktigere at man finner en stil man trives med enig
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. april 2005 #19 Skrevet 15. april 2005 Saltvannsspray er vel ikke laget av saltvann? Det er vel bare en spesiell spray laget for at håret skal se ut som om det har vært i saltvann? UTEN å slite på håret.. Det er sånn jeg har fått det forklart i alle fall!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #20 Skrevet 16. april 2005 Saltvannsspray er vel ikke laget av saltvann? Det er vel bare en spesiell spray laget for at håret skal se ut som om det har vært i saltvann? UTEN å slite på håret.. Det er sånn jeg har fått det forklart i alle fall! det smaker jo salt. og hendene blir jo sånn saltete som de blir av saltvann hvis man tar i håret. kanskje det er fake salt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå