AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 I min familie har vi alltid brukt å markere morsdag/farsdag med et kort, en liten gave og kake. I år er mamma på sykehuset på morsdagen. Hun har vært veldig dårlig de siste månedene og jeg har lyst til å gjøre noe "ekstra" i år for å vise at jeg virkelig setter pris på henne. Jeg tenker ikke på dyre gaver, men heller noe litt kreativt som jeg kan sysle med i uken som kommer. Har dere noen ideer? Anonymkode: 69000...d22
Gjest ti10 Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Hva med kalender, bok eller noe annet med bilder av familien, gjerne ting dere har gjort sammen? Eller en cd eller dvd med yndlingsmusikk/film? Ville også gjerne ha foreslått billetter til noe hun liker, men antar hun kanskje ikke er så mobil siden hun er på sykehuset. Hva med å strikke/hekle sjal, gode sokker, pledd, putetrekk? Eller bake/lage en matrett hun liker? Sett sammen en kurv med ting du vet hun setter pris på, det kan være alt fra egenpleieprodukter som håndkrem og sminke til te, kaffe, telys, duftlys eller noe annet hun liker.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 8 minutter siden, ti10 skrev: Hva med kalender, bok eller noe annet med bilder av familien, gjerne ting dere har gjort sammen? Eller en cd eller dvd med yndlingsmusikk/film? Ville også gjerne ha foreslått billetter til noe hun liker, men antar hun kanskje ikke er så mobil siden hun er på sykehuset. Hva med å strikke/hekle sjal, gode sokker, pledd, putetrekk? Eller bake/lage en matrett hun liker? Sett sammen en kurv med ting du vet hun setter pris på, det kan være alt fra egenpleieprodukter som håndkrem og sminke til te, kaffe, telys, duftlys eller noe annet hun liker. Tusen takk for mange gode tips 😊 Etter å ha lest det du skrev så fikk jeg en idé om å lage en film. Jeg liker å redigere. Vi har filmet masse opp igjennom årene, så kanskje sette sammen snutter, sammen med musikk hun liker og noen noen gode ord ❤️ Anonymkode: 69000...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå