MBESL Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 Hei, jeg er en kvinne på snart 22 år som har lyst på nye venner og finne på noe med. Jeg jobber i helsevesenet, og er veldig rolig og hyggelig. Jeg har ikke alltid vært så heldig når det kommer til venner, og har derfor bestemt meg for å prøve igjen. Jeg kunne tenkt meg noen og gjort noe sammen med som å f.eks gå tuer, kino, dra ut å spise, eller bare finne på noe sammen med noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 8. mars 2019 #2 Del Skrevet 8. mars 2019 Tromsø jente på 29 her Bare å skrive om du vil. Jeg har så og si ingen venner. Har ikke et sosialt liv what so ever 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic. Skrevet 6. april 2019 #3 Del Skrevet 6. april 2019 Er 21 år og bor også i Tromsø ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBESL Skrevet 6. april 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 6. april 2019 Er bare å sende melding hvis du vil finne på noe å bli bedre kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheMoon Skrevet 12. desember 2019 #5 Del Skrevet 12. desember 2019 Jeg vil gjerne bli kjent med deg frøken. Du vil ikke angte😘🙈🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå