AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg ble 100% sykemeldt hele desember og har gått 50% sykemeldt i januar og tenkte nå at jeg skulle prøve å være tilbake i normal stilling, men det måtte da bli litt tilrettelagt mente legen. Jeg skal egentlig ikke jobbe de verste og mest stressende vakter, samt at jeg ikke burde ut i store folkemengder og ha de mest ansvarsfulle oppgavene på jobb. Jeg er kokk, så det kan være veldig lett å tilrettelegge, men problemet er at jeg ikke tør å si ifra til sjefen. Og nå er jeg redd for at jeg kommer til å ende opp sykemeldt igjen... hva gjør jeg? Gror meg et par baller og sier ifra? Anonymkode: 39536...7ae
Kattugla Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble 100% sykemeldt hele desember og har gått 50% sykemeldt i januar og tenkte nå at jeg skulle prøve å være tilbake i normal stilling, men det måtte da bli litt tilrettelagt mente legen. Jeg skal egentlig ikke jobbe de verste og mest stressende vakter, samt at jeg ikke burde ut i store folkemengder og ha de mest ansvarsfulle oppgavene på jobb. Jeg er kokk, så det kan være veldig lett å tilrettelegge, men problemet er at jeg ikke tør å si ifra til sjefen. Og nå er jeg redd for at jeg kommer til å ende opp sykemeldt igjen... hva gjør jeg? Gror meg et par baller og sier ifra? Anonymkode: 39536...7ae Ber legen om å skrive at du kan komme tilbake 50% så lenge det er tilrettelagt og gir det til sjefen når du tar det opp. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Få legen til å skrive ut en «avventende sykmelding» hvor det står hvilke tilretteleggingstiltak som må være på plass for at du skal kunne jobbe. Anonymkode: 6fb91...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå