AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Han ville gjerne suges men ville ikke slikke meg.Jeg Synes Det er egoistisk.Han ville også suges når den var helt slapp.Synes dere det virker egoistisk.? Anonymkode: 6a1a2...7f2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ville gjerne suges men ville ikke slikke meg.Jeg Synes Det er egoistisk.Han ville også suges når den var helt slapp.Synes dere det virker egoistisk.? Anonymkode: 6a1a2...7f2 jepp. men han er jo en eks så hva er problemet? du finner en normal mann som ikke er så ego! Jeg hadde og en slik eks og er glad det ikke ble noe mer mellom oss, for nå har jeg en mann som gir like mye som jeg gir. Mye mer sexy. Anonymkode: 4af82...5ea 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Jeg er en mann som kan slikke min kjære i timesvis uten å kreve noe tilbake. Hun smaker himmelsk. Anonymkode: e7559...f82 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Ja det er egoistisk! Anonymkode: 1dab2...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Litt ego.. spes hvis han tok initiativet til å bli sugd, men ikke ville gjøre noe tilbake. Samtidig må man ikke alltid gi tilbake, for å få. Jeg og kjæresten min kan gi hverandre nytelse lenge. Iblant er det en som får, så får den andre kanskje neste gang. Ikke noe press på det. Anonymkode: 1ff5b...43e
FluffyJuggernaut Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Ja, det er egoistisk. Men du må sette grensene for deg selv, om du ikke var komfortabel med å gi oralsex eller syns det var urettferdig så må du gi beskjed. Jeg var kjæreste med en som syns det var ekkelt å slikke, så etter han hadde prøvd en gang, så ville han ikke mer. Det var ett savn men jeg respektere at han ikke kom til å gjøre det mer. Men jeg hadde fortsatt glede av å gi, så jeg ga fortsatt oralsex. Men når det forholdet ble slutt, så bestemte jeg meg for at jeg kom aldri til å ha sex med noen som ikke var like opptatt av og gi som å få oralsex. Høres ut som du har kommet til en lignende bestemmelse.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Alle jenter burde ha regel: If he aint licking pussy, kick him out in the backyard. Jeg gidder ikke være med gutter som ikke slikker hvertfall! Ditt nyttårsforsett for 2019 bør være : Få masse lickjobs Anonymkode: 1dab2...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå