AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #21 Del Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta det helt med ro, naturen er så viselig innrettet at dette kommer av seg selv etter hvert. Anonymkode: 5a32d...c94 Når? Jeg har elsket hver og en av bråkebøttene mine, men med fugler (spesielt hanner) følger det med lyd - masse lyd. Anonymkode: 18f53...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #22 Del Skrevet 3. februar 2019 2 timer siden, Pinnedyr skrev: ok. takk for info. jeg har nokk ikke plass til voile i den 20kvm2 stua mi. men til gjenngjeld så vil jeg la de være utav buret og la dem fly fritt i stua på ettermiddagene med persiennene i vinduene nedtrukkne så de ikke krasjer i vinduene. Så lenge døra er åpen på buret, så trenger du ikke stort bur. Mine fugler bruker buret til å spise og drikke, og sove. Er ute resten av dagen, sitter oftest oppå buret Anonymkode: 878e4...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå