AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Som kan fortelle meg det som skjedde på slutten? Var det kjæresten som var død han så? Hvorfor snudde hun seg og gikk? Skjønte ingenting :p Anonymkode: aaba0...6e4
Gjest Speilvegg Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 (endret) Slettet pga. Misforståelse. 😊 Endret 4. februar 2019 av Speilvegg
Million Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Ja, jeg har sett den, men det du nevner nå kan jeg overhodet ikke huske å ha sett. Du mener den filmen med Leonardo de Caprio og Tom Hardy, ikke sant? Må nesten se filmen igjen, for dette husker jeg ikke. Må være helt slettet fra hukommelsen. Det jeg husker best fra filmen er scenen der bjørnen angrep, og at det var uendelig med scener der folk og hovedskuespilleren vasset i is og vann. Det må ha vært uutholdelig kaldt å spille i den filmen. Rart han ikke fikk lungebetennelse eller forfrøs noe.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Dette var helt på slutten. Og så endte det med at han så trist ut siden hun snudde seg og gikk. Anonymkode: aaba0...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå