AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Hei! Jeg skrev nylig om tranby, fordi vi tenker å flytte der, og jeg fikk veldig nyttig svar :-) Boligen jeg så, det er på Tranby i Lier, men vi er åpen for resten av Tranby. Noe sa at der er stor forskjell mellom Tranby i Lier og Tranby i Ringerike, jeg mener også mellom skolene Hallingstad eller Hennummarka. De sa at det var stor problemer av mobbing i Hennummarka Jeg vil gjerne å vite mer om det, har noe noen erfaring, informasjon om det? takk på forhånd Anonymkode: 3970c...fcf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Tranby i Ringerike kommune er et helt annet sted, en «bakevje» på bygda, vil mange si, og har ikke noe med stedet Tranby i Lier å gjøre... Anonymkode: 65706...38e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Kan du ikke holde deg til en tråd?! Anonymkode: 665ad...941 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Heia skole på Lierskogen. Vet om flere fra Tranby som går der. Anonymkode: 3ae3f...6ca
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Nordahl barneskole og Hennummarka er å anbefale! Hallingstad har høyt antall barn av «blokk-beboerne» med annet språk og kultur. Når jeg gikk der, 15 år siden var Hallingstad en dårligere skole med ukultur. 6-7 klasse barn som skulket skolen og røyket på fotballbanen i friminuttene. Anonymkode: 9ae9c...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå