Gå til innhold

Foretrekker dere damer at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hadde brukt en penishylse/sleeve for tykkelsen sin del? Så lenge den er ok lengde, hadde det vært en bonus om mannen brukte dette for å få mere omkrets på penisen? Har hørt flere ganger at tykkelsen har mest å si. Spurte dama ærlig om hvis hun kunne velge å endre noe på penisen min, så svarte hun at det noen ganger hadde vært deilig å bli helt fylt opp. Selv om jeg ikke har tynn penis, så skal det jo litt til å fylle henne helt opp når hun er skikkelig kåt og våt, så tenkt litt på å kjøpe en sånn penishylse/sleeve. Noen damer som hadde syntes det var en bonus om mannen brukte dette?🙂

Anonymkode: 48bec...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4709f...f8b

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 28afa...2c6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: 28afa...2c6

Hvorfor ikke hvis jeg kan spørre?

Skrevet

Foretrekker? Nei. En gang i blant som krydder i et variert sexliv? For all del. 

Anonymkode: f4740...603

Skrevet
På 3.2.2019 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Mannen hadde brukt en penishylse/sleeve for tykkelsen sin del? Så lenge den er ok lengde, hadde det vært en bonus om mannen brukte dette for å få mere omkrets på penisen? Har hørt flere ganger at tykkelsen har mest å si. Spurte dama ærlig om hvis hun kunne velge å endre noe på penisen min, så svarte hun at det noen ganger hadde vært deilig å bli helt fylt opp. Selv om jeg ikke har tynn penis, så skal det jo litt til å fylle henne helt opp når hun er skikkelig kåt og våt, så tenkt litt på å kjøpe en sånn penishylse/sleeve. Noen damer som hadde syntes det var en bonus om mannen brukte dette?🙂

Det er dette som utgjør den store forskjellen ifølge mine erfaringer.

Jeg er meget velutrustet med en omkrets på 18,5 og godt over 23 cm lengde.

Kvinnene setter enda større pris på tykkelsen enn på lengden.

Det at de blir fylt så godt opp gir en helt annen stimulering enn en liten penis.

Det ekte er naturlig nok det beste, men jeg ville kjøpte en slik dings og latt kona få litt god stimulering.

Anonymkode: c8cd0...8ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...