Gå til innhold

Mirakelmiddel for å trekke ut underhudskviser?

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss
Skrevet

Sånn ca. en gang i månden blir pannen min innvadert av underhudskviser; dvs. horn som gjør -vondt- og er umulige å klemme før den har lyst opp pannen en tre-fire dager.

Finnes det noe vidundermiddel for å trekke ut disse?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg pleier å smøre inn hele ansiktet med yoghurt naturell (etter å ha vasket huden først selvsagt)

Lar det sitte på en time, vasker av med såpe og smører på ansiktskrem.

Og VIPS - null kviser !

Skrevet

Det skulle jeg også gjerne ha visst! Jeg får også fyrtårn i panna innimellom. Au, au. Det er rart siden jeg aldri får kviser ellers.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vit-A-Plus Clearing Complex fra MD Formulations hjelper hvis du bruker den bare lokalt der hornene kommer. Men vær forsiktig med den, den kan tørke ut huden ganske kraftig (og stinker brent plast).

Gjest Gjesta
Skrevet

Etter at jeg begynte med Facial Lotion fra MD Formulations har jeg kun hatt en plagsom inngrodd kvise. Istedet for de vanlige jeg var plaget med, så har jeg nå ingenting, eller en sjelden gang en "pingle-kvise".

VELDIG fornøyd!! :)

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Zinksalve om natten vil tørke dem ut. Bare på kvisa, ikke hele ansiktet selvfølgelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

det finnes en maske som skal fungere mot akkuratt dette. jeg kjøpte den hos hudpleier, kostet ikke mer enn 80 kr! har brukt den opp, så husker ikkehelt hva den heter.....noe med Argilez tror jeg. Andre som har prøvd den??? Er en helt grønn leiremaske.

Skrevet

tannkrem vel? rett på kvisa og såklart ikke i hele ansiktet :hoho: det fungerer faktisk...

Gjest Madeline
Skrevet
tannkrem vel? rett på kvisa og såklart ikke i hele ansiktet :hoho: det fungerer faktisk...

Ja, det gjør faktisk det.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg tåler ikke tannkrem, så det er en veldig lite lur ting å ta på :-)

Prøvde youghurt-trikset, og jeg må si at huden min ble veldig glatt og myk etterpå, spesielt på nesen og kinnene (pannen er en krigssone uten like akkurat nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...