Gå til innhold

Ville du tryllet bort stebarna om du kunne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

No judgment, bare av nysgjerrighet; hvis du kunne trylle stebarna bort, slik at de på magisk vis aldri hadde eksistert og du var alene med partneren din og eventuelle fellesbarn, ville du gjort det?

Med andre ord, tenker du på stebarna dine som en berikelse i livet ditt, eller som noe du tåler kun for parforholdets skyld?

Anonymkode: 1f95a...10f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du stukket en pinne i et vepsebol. 

1, 2, 3...

Anonymkode: 931b8...470

• Liker 24
Skrevet

Kan jeg heller få trylle bort mora..?

Anonymkode: 88454...f1a

• Liker 34
Skrevet

Ja

Anonymkode: 06836...e11

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa til kjæresten min ganske tidlig i forholdet at ingen ønsker seg ferdigpakke, man bare avfinner seg med det. Det er nok tilfellet hos oss òg. Men hun har blitt glad i mitt barn og jeg i hennes, så nei, jeg vil ha det slik. Hadde nok svart det motsatte for noen år siden. 

Anonymkode: f9a59...385

• Liker 4
Skrevet

Ja

Anonymkode: cd849...1e6

• Liker 2
Skrevet

...glemte forresten å skrive at det er fint om man gir en liten begrunnelse utover ja eller nei. :) TS

Anonymkode: 1f95a...10f

• Liker 1
Skrevet

Nei, veldig glad hun har vært og er en stor del av livet mitt.

Hun er nå voksen og flyttet ut , har bodd hos oss for det meste.

• Liker 5
Skrevet

Nei absolutt ikke. Min sønn har fått en søster han digger over alt og de koser seg så mye sammen❤️Jeg er like glad i henne som min sønn. Dette er den beste kombinasjonen😀🤩

Anonymkode: 9b8d2...073

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville tryllet bort steforeldre hvis jeg kunne.

Anonymkode: 53a4c...5e0

• Liker 14
Skrevet

Nei. Det er jo storesøsknene til barnet mitt. 

Anonymkode: 578a5...cc4

• Liker 3
Skrevet

Nei. Vi er en "mine og dine-familie" som fungerer veldig bra. Ungene regner hverandre som søsken, alle sammen. Har ingen felles barn. Har vel hendt jeg har ønsket å trylle bort både min manns og min egen eks, men det er en annen sak...

Anonymkode: 66cf9...f1a

• Liker 7
Skrevet

Det er veldig godt å se hvor mange som heller vil trylle bort eksene. Det får meg til å tenke at norske barn stort sett har det godt i sine familier :)

Anonymkode: f9a59...385

• Liker 7
Gjest Dødningehode
Skrevet

Jeg har ikke stebarn, men på prinsipielt grunnlag kan jeg si at det ville avhenget av hvor de havnet hvis jeg tryllet dem bort. Til eventyrland? Til et russisk menneskehandelsyndikat? Til helvete? Til Willy Wonka? Bare ren ikke-eksistens? 

Skrevet

Innimellom, ja! Men innimellom har jeg da også ønsket å trylle bort vår felles datter, min mann og til og med bikkjene 😂

Sånn bortsett fra det ønsker jeg det på ingen måte nå. De er voksne, flotte storesøsken for vårt felles barn og jeg er oppriktig glad i dem alle sammen! Det har sjelden vært barna som har vært utfordringen, mer situasjonen med hele greia. Men nå har jeg hatt dem i livet mitt i 17 år og ville aldri byttet dem bort! 

• Liker 15
Skrevet

Nei. Det er jo storesøsknene til barnet mitt. 

Anonymkode: 578a5...cc4

• Liker 3
Skrevet

Og folk spør meg hvorfor jeg ikke har lyst på en kjæreste...

Anonymkode: 48fc7...c73

• Liker 3
Skrevet

Overhodet ikke!

Kjæresten min hadde ikke vært den han er idag hvis det ikke var for barnen han har. 

Men jeg sku ønske at moren til barnen ikke var fullt så fiendtlig.

Men nå har ikke jeg barn selv så det er kanskje litt "lettere" da.

Anonymkode: d094f...a6f

• Liker 3
Skrevet

Ja

Anonymkode: 34ac1...f4f

Skrevet

Som stedattera i to familier er jeg veldig veldig glad for å se så mange svare "nei" på spørsmålet om å trylle stebarnet bort fra familien ❤️  

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...