AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Hvordan kan dere være sikre på at vedkommende ikke kjøper det selv, i løpet av året ? Anonymkode: b4e72...aa2 1
stan Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Da er det jo noe som er unikt som vil være en fin gave uansett. Feks en i familien samler på pingviner. Så ser jeg en fin så kjøper jeg. Hadde tre pingviner på lager. To ble julegaver, og den siste blir bursdagsgave om en måned. Ellers har vi et lager med generelle gaver. Gaver til familier og barn. Stort sett fine ting, stort sett kjøpt på tilbud. Mye kjøkken ting og lego 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Det vet jeg ikke. Kjøper likevel. Anonymkode: 50298...b03
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Jeg bruker å bestille fra nettbutikker i utlandet 😊 Anonymkode: 436dd...78e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Skjønner ikke jeg helle. Jeg liker å sette på byttelapp, det får en jo ikke da. Anonymkode: 309c7...27e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan dere være sikre på at vedkommende ikke kjøper det selv, i løpet av året ? Anonymkode: b4e72...aa2 Selv om jeg handler lille julaften kan jeg jo ikke vite det. De gangene jeg handler tidlig er det fordi jeg ser noe veldig spesielt som vedkommende vil synes er morsomt. Og som jeg ikke nødvendigvis får tak i igjen senere. Anonymkode: b5285...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå