Gå til innhold

Google+ slettes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt dårlig på data, så håper noen kan gi meg riktig info/hjelp! 

Fikk en mail om at Google+ skal slettes 2.april, og at jeg selv må redde innholdet mitt. Men hva er Google+? Er det vanlig Google? Jeg bruker Google Disk veldig mye. Vil innholdet mitt der slettes den 2.april? Skjønner ingenting. Når jeg søker "Google+ logg inn" så kommer jeg rett inn på den vanlige Google-kontoen min. 

Håper noen kan hjelpe meg :)

Anonymkode: 255d0...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google+ har vel ikke noe med google drive å gjøre? Google+ er en SoMe plattform, som FB. At Google+ slettes vil ikke påvirke Gmail, drive, Youtube eller andre Google-tjenester.

Skrevet
4 minutter siden, Cata skrev:

Innholdet vil slettes ja. Her er en artikkel om saken: https://itavisen.no/2019/01/31/denne-google-tjenesten-forsvinner-i-april/

2 minutter siden, Duckie skrev:

Google+ har vel ikke noe med google drive å gjøre? Google+ er en SoMe plattform, som FB. At Google+ slettes vil ikke påvirke Gmail, drive, Youtube eller andre Google-tjenester.

Hmm? Bruker Google Disk og Gmail. Vil det slettes eller ikke? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vil ikke slettes. Om du har laget en profil på Google+ er det den og det du har lagt til der som vil forsvinne. Sannsynligvis har du benyttet deg av Google+ på ett eller annet tidspunkt, jeg har ikke det, og har ikke fått denne mailen. Bruker Gmail og Google Disk daglig.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det vil ikke slettes. Google + er en egen tjeneste og sosiale medier plattform som originalt skulle jo konkurrere med Facebook. Dersom du har en profil der vil den slettes. Google disk, gmail osv er egne tjenester og vil ikke påvirkes av dette.

Anonymkode: 0b5ed...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...