Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg datet en mann i sommer i fjor, i ca 3 mnd og så plutselig i september gjorde han det slutt, eller kan ikke si at han gjorde noe, han bare «forsvant», siste han sa når vi pratet på tlf var : “jeg ringer til deg i morgen”, men han gjorde ikke det. Vi har ikke hatt noe kontakt helt fram til nå. 

Hele denne perioden var jeg single.. ble så kvalm av å tenke på ”kjærlighet“. Men i denne siste måneden har jeg funnet en mann, som jeg var på fire dates med, fjerde var i går kveld, akkurat når han gamle ringte og ville prate. Jeg svarte at jeg var opptatt og kunne ringe senere.

Skulle egentlig ikke gjort det, men jeg ringte når jeg kom hjem etter daten, og vi pratet i en time. Han forklarte at han var dårlig og syk og lå på sykehus og masse som jeg nesten holdte på å le av. Og han ville gjøre det godt igjen, og spurte om han kan ringe igjen i dag, og om vi kan møtes en dag bare som venner. For han vil ikke at jeg skal hate ham, noe som jeg sa, og mye annet om hvordan jeg følte meg når han bare forsvant.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg sitter i en vanskelig situasjon. Han jeg dater akkurat nå vet jeg ikke om jeg liker helt. Vi han enda ikke kysset engang, men jeg vil fortsatt bli bedre kjent. Og samtidig vil jeg ikke kutte ut han gamle, men heller ikke være med han. 

Jeg er ganske ung, bare 22 år, de to er begge 30 år. Kan noen gi sin mening, takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp han gamle. Han har forspilt sin sjanse.

Anonymkode: f23cc...7f5

• Liker 8
Skrevet

Dropp han gamle, hvis han hadde vært innlagt på sykehus kunne han jo ha sendt en melding og forklart situasjonen? 

• Liker 7
Skrevet

Naaaa, altså, alle kan gjøre feil da, kan være første gangen han har gjort noe sånt. Ville prøvd finne ut mer om dette er «vanlig» for han.

Altså, for alt du vet var han bare litt usikker på et punkt, og leste på kvinneguiden et eller annet og ble villedet bort til å bare ghoste deg, for så å innse at det var den reneste idioti🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5c59a...3f5

Skrevet

Ligger på sykehus? Har han ligget på sykehus i månedsvis, praktisk talt i koma, uten å ha mulighet for å sende deg en melding? Høres kanskje ikke helt sannsynlig ut? Var han syk når dere datet? Når man dater i flere måneder så er man såppass nære tenker jeg at det er dårlig gjort å bare forsvinne. Jeg hadde ikke gitt ham en ny sjanse, med mindre han hadde en ekstremt god forklaring på hvorfor han forsvant.

Anonymkode: 4bde7...f74

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ligger på sykehus? Har han ligget på sykehus i månedsvis, praktisk talt i koma, uten å ha mulighet for å sende deg en melding? Høres kanskje ikke helt sannsynlig ut? Var han syk når dere datet? Når man dater i flere måneder så er man såppass nære tenker jeg at det er dårlig gjort å bare forsvinne. Jeg hadde ikke gitt ham en ny sjanse, med mindre han hadde en ekstremt god forklaring på hvorfor han forsvant.

Anonymkode: 4bde7...f74

Takk for svar!

Han var ikke syk mens vi datet, men han er en hypohonder, så han var på en måte «syk» hele tiden da. Han gikk ikke på jobb hele date perioden og fram til nå fortsatt.  

Når jeg ropte på han i går og skulle forklare at han forsvant og hvordan det var for meg, så svarte han at han ikke gjorde det, at alt det var på grunn av at han trodde han kom til å dø. Han hadde noe mageproblemer, fikk clostridium, og jeg er sykepleier og vet jo at det ikke varer så lenge.. 

jeg var veldig såret på den tiden, husker jeg, men det har egentlig gått en stund, så det vonde ble litt borte.. men han sier at det var så lenge siden vi sluttet at han liksom husker ingenting. 

Endret av Markk16
Skrevet (endret)
4 timer siden, Markk16 skrev:

Takk for svar!

Han var ikke syk mens vi datet, men han er en hypohonder, så han var på en måte «syk» hele tiden da. Han gikk ikke på jobb hele date perioden og fram til nå fortsatt.  

Når jeg ropte på han i går og skulle forklare at han forsvant og hvordan det var for meg, så svarte han at han ikke gjorde det, at alt det var på grunn av at han trodde han kom til å dø. Han hadde noe mageproblemer, fikk clostridium, og jeg er sykepleier og vet jo at det ikke varer så lenge.. 

jeg var veldig såret på den tiden, husker jeg, men det har egentlig gått en stund, så det vonde ble litt borte.. men han sier at det var så lenge siden vi sluttet at han liksom husker ingenting. 

Han har trodd han skulle dø i flere måneder og gadd ikke sende deg en melding for å si ifra at han lå på dødsleiet en gang? Det er vel kanskje den mest idiotiske unnskyldningen ever! Høres ut som en fyr som kommer til å gi deg mer trøbbel enn glede! Det har ikke noe å si hva du føler for den nye daten, siden det faktisk er flere menn enn disse to i verden.

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du tenker på det faktum at vi vanligvis vil vise oss fra vår beste side når vi møter en potensiell kjæreste så er dette en utrolig dårlig start på en romanse.
Følg magefølelsen, det pleier å stemme ganske godt.

Jeg hadde vel ikke akkurat investert så mye her, tror jeg.

Anonymkode: ca175...f0b

• Liker 3
Skrevet

Siden du holdt på å le av bortforklaringene hans, så gjetter jeg at du ikke trodde på dem? Syns ikke at menn over 30 år har noe med en 22 åring å gjøre, du har mange år igjen å utvikle deg følelesmessig på så ikke la deg ødelegge av sånne klovner

Anonymkode: 900ef...ba1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...