AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 Daten min hadde fortalt kompisene sine om meg, samt vist bilder. Han hadde blitt "grilla" om meg og sa at "gutta" hadde sagt at jeg var "søt". Jeg er jo ikke ute etter at kompisene hans skal være gira på meg, men overtenker jeg når jeg tenker at "søt" er noe de bare sier fordi de egentlig synes han har valgt seg ei som er under hans liga? Eller er jeg "godtatt"? Anonymkode: 6f6e9...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Del Skrevet 3. februar 2019 «Søt»er i mine øyne langt over «pen». «Søt» blir mer en kombinasjon av at personlighet skinner gjennom i ansiktsutrykk og blikk osv, og et tiltrekkende grunnutdannelse, mens «pen» er en rekke klassiske trekk som er høvelig enkle å oppnå med sminke og styling og etter mitt skjønn mindre unikt. Fy så rart det var å prøve forklare det her, angrer nesten allerede. Ord blir bare fattige og reduserende når jeg skal prøve forklare. Så vet du det! Anonymkode: 0a7ee...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 Grunnutseende* Anonymkode: 0a7ee...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Del Skrevet 3. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Søt»er i mine øyne langt over «pen». «Søt» blir mer en kombinasjon av at personlighet skinner gjennom i ansiktsutrykk og blikk osv, og et tiltrekkende grunnutdannelse, mens «pen» er en rekke klassiske trekk som er høvelig enkle å oppnå med sminke og styling og etter mitt skjønn mindre unikt. Fy så rart det var å prøve forklare det her, angrer nesten allerede. Ord blir bare fattige og reduserende når jeg skal prøve forklare. Så vet du det! Anonymkode: 0a7ee...da6 Jeg er kvinne, og vil si det motsatte. Hvem som helst kan være «søt» - en gammel bestemor, en trulte med briller og bollekinn, en med downs syndrom. Pen - da skiller man seg ut. Anonymkode: a4cef...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Del Skrevet 3. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og vil si det motsatte. Hvem som helst kan være «søt» - en gammel bestemor, en trulte med briller og bollekinn, en med downs syndrom. Pen - da skiller man seg ut. Anonymkode: a4cef...651 Jeg er enig. Vi bruker tross alt "søt" mye bredere. Søt genser, søtt sagt. Men til TS - du må treffe kompisene for å vite hva de tenker om deg. Men det er jo uansett ikke det viktigste. Anonymkode: f11e2...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Del Skrevet 3. februar 2019 Hehe, det er bra vi er forskjellige😊 TS har uansett ikke grunn til å være bekymret for guttegjengen, ingen av oss har mer rett enn den andre, men om man må ha en bekymring et sted ville det kanskje være best å bekymre seg for om TS bryr seg for mye om hva andre synes? Typen hennes har jo påvirkning i gjengen han også, så om hun som sier «pen» er best setter standarden, kan vel liksågodt typen til TS sette standarden i guttegjengen. Anonymkode: 0a7ee...da6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Py Skrevet 3. februar 2019 #7 Del Skrevet 3. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Søt»er i mine øyne langt over «pen». «Søt» blir mer en kombinasjon av at personlighet skinner gjennom i ansiktsutrykk og blikk osv, og et tiltrekkende grunnutdannelse, mens «pen» er en rekke klassiske trekk som er høvelig enkle å oppnå med sminke og styling og etter mitt skjønn mindre unikt. Fy så rart det var å prøve forklare det her, angrer nesten allerede. Ord blir bare fattige og reduserende når jeg skal prøve forklare. Så vet du det! Anonymkode: 0a7ee...da6 Signerer denne! "Søt" favner bredt, men inkluderer uansett mye mer enn "pen". Dessuten har jeg inntrykk av at hankjønn bruker "søt" på en annen måte enn hunkjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Del Skrevet 4. februar 2019 Søt er det man sier. Hadde de sagt digg eller deilig hadde de vært respektløse som viste at de hadde lyst på dama til kompisen sin og ser deg som et kjøttstykke. Uansett hvem bryr seg om hva kompisene mener og syntes? Om en person lar seg påvirke i kjærestevalg av det så er han ikke veldig bra kjæreste akuratt Anonymkode: 8b2aa...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå