AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg har fått innvilget ufør. Fikk brevet for en uke tid siden. Der sto det at uføretrygden blir regnet etter den datoen, det er en dato for flere måneder tilbake. Får jeg betalt pengene for de månedene da, da det egentlig skal ha vært uføretrygd. Vennligt hold dere gode til å diskutere negativt om uføre. Dere vet ikke noe om min helsetilstand. Anonymkode: 0bfa0...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Har du hatt aap i mellomtiden eller ingenting? Anonymkode: 3a1b3...e59
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt aap i mellomtiden eller ingenting? Anonymkode: 3a1b3...e59 Har hatt aap og sykemelding. Anonymkode: 0bfa0...dc4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Du får etterbetalt mellomlegget, hvis det er noe. Altså, hvis du har fått minde i AAP enn det du ville fått i uføretrygd, så får du etterbetalt, ja. Lykke til. Det er en lettelse å få innvilget uføretrygd, da man slipper den stadige AAP innleveringen og stresset rund det. Anonymkode: 94094...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått innvilget ufør. Fikk brevet for en uke tid siden. Der sto det at uføretrygden blir regnet etter den datoen, det er en dato for flere måneder tilbake. Får jeg betalt pengene for de månedene da, da det egentlig skal ha vært uføretrygd. Vennligt hold dere gode til å diskutere negativt om uføre. Dere vet ikke noe om min helsetilstand. Anonymkode: 0bfa0...dc4 Du skal ikke ta det for gitt. Jeg fikk innvilget ufør i fjor. Uføregraden ble satt flere år tilbake men jeg fikk ingen etterbetaling. Jeg får litt mer på ufør enn AAP. Hadde da gått nesten 5 år på AAP. Jeg orka ikke ringe Nav og høre en gang for bare glad eg slapp og styre mer med de. Anonymkode: aa5fb...7de
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får etterbetalt mellomlegget, hvis det er noe. Altså, hvis du har fått minde i AAP enn det du ville fått i uføretrygd, så får du etterbetalt, ja. Lykke til. Det er en lettelse å få innvilget uføretrygd, da man slipper den stadige AAP innleveringen og stresset rund det. Anonymkode: 94094...7a1 Feil. Man får kun tilbakebetalt om man får innvilget ung uføre særtillgget og ikke fikk det på AAP Anonymkode: d6ad7...173 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Har du fått innvilget ung ufør og ikke har hatt ung ufør-tillegg på aap, får du dette etterbetalt. Fra aap uten tillegg til ufør er det ingen etterbetaling. Man slipper også tilbakebetale mellomlegg om det går andre veien. Anonymkode: 534e6...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 Ikke etterbetaling. Anonymkode: 62cb9...4d2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke ta det for gitt. Jeg fikk innvilget ufør i fjor. Uføregraden ble satt flere år tilbake men jeg fikk ingen etterbetaling. Jeg får litt mer på ufør enn AAP. Hadde da gått nesten 5 år på AAP. Jeg orka ikke ringe Nav og høre en gang for bare glad eg slapp og styre mer med de. Anonymkode: aa5fb...7de Det hadde ikke vært noe vits å ringe da du ikke hadde fått dette uansett Anonymkode: d6ad7...173 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får etterbetalt mellomlegget, hvis det er noe. Altså, hvis du har fått minde i AAP enn det du ville fått i uføretrygd, så får du etterbetalt, ja. Lykke til. Det er en lettelse å få innvilget uføretrygd, da man slipper den stadige AAP innleveringen og stresset rund det. Anonymkode: 94094...7a1 Dumt å uttale seg så bastant når det du sier ikke stemmer Anonymkode: d6ad7...173 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får etterbetalt mellomlegget, hvis det er noe. Altså, hvis du har fått minde i AAP enn det du ville fått i uføretrygd, så får du etterbetalt, ja. Lykke til. Det er en lettelse å få innvilget uføretrygd, da man slipper den stadige AAP innleveringen og stresset rund det. Anonymkode: 94094...7a1 Nei, dette er feil. Anonymkode: 4d86d...31e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Du får etterbetalt mellomlegget, hvis det er noe. Altså, hvis du har fått minde i AAP enn det du ville fått i uføretrygd, så får du etterbetalt, ja. Lykke til. Det er en lettelse å få innvilget uføretrygd, da man slipper den stadige AAP innleveringen og stresset rund det. Anonymkode: 94094...7a1 Nei, nei og after nei! Slutt å komme med feilinformasjon. Dette er IKKE tilfelle, man for kun etterbetalt dersom man for innvilget ung ufør tillegget hvis man ikke har hatt dette mens man gikk på AAP. Anonymkode: ce86c...892
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #13 Skrevet 3. februar 2019 Min uføretrygd fikk virkningstidspunkt fra 01.01, men jeg fikk beskjed om at jeg har vært ufør siden jeg var 16 år. Fikk godkjent ung ufør og vil få det tillegget tilbakebetalt fra jeg fylte 20. Ikke mellomlegget mellom AAP og vanlig ufør. Anonymkode: 0d3e4...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå