AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Har et ganske slitsomt problem som plager meg litt. Har møtt ei flott dame som jeg begynner og få følelser for og vi har ikke hatt sex tross vi har datet ca 1.5 mnd men til neste helg stikker hun å jeg på Hotel og da blir det vel litt kan jeg tippe. Det som plager meg er at jeg er veldig stor der nedentil og har slitt endel med noen kvinner da det ikke har blitt sex men oral . Burde jeg si dette til henne ? Jeg veit jo ikke hvor stor hun takler og litt dumt når jeg selv elsker sex. Dette er liksom litt vanskelig. Råd fra damer hadde vært bra 😊 Anonymkode: 70054...057
visp Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Jeg har opplevd å ikke få det til pga størrelsen til en mann en gang, men det var litt uplanlagt og vi hadde drukket litt. Normalt har jeg ikke noe problem med å bli klar, men da gikk det iallefall ikke. Hadde dette vært en jeg skulle mer med hadde det nok gått med litt mer jobb. Kan du ikke ha med litt glidemiddel så dere har det for uansett hvor våt man blir kan det kanskje bli vanskelig om du er så stor. Jeg hadde ikke tatt noen prat om det på forhånd; dere finner jo ut av det underveis. 6
SlemUlv Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Husk å ta med glidemiddel på turen. Bruk god tid på forspill 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Ha med glidemiddel ja, RFSU magic glide er bra, eller finn et som passer med kondom. Hvis det blir stor sak (haha, pun not intended) kan det å snakke underveis hjelpe på å slappe av, meeeen det hjelper ikke nødvenigvis på det å bli våt for hennes del, enkelte har jo helt sperrer for snakking under sex, sååå til poenget mitt; ta dere en dusj sammen, før det blir sex. La overraskelsen komme der, altså ikke relatert direkte til det øyeblikket dere bryter den intimbarriæren før sex. For er den så stor som du sier og det kommer ta litt tid å venne seg til den så vil det komme mye intimitet av det at den blir tema, heller enn at stemninga blir brutt av at den tar all oppmerksomhet og lager trøbbel når dere endelig «kommer i gang». Var litt vanskelig å forklare denne her greia merker jeg, men snakker av erfaring, har en som setter meg i skyggen og kaprer showet på godt og vondt, og har blitt vant til at sex første gangen ofte oppleves mer som å montere et ikeaskap sammen enn en intim og opphisset fin ting..🙄 Anonymkode: 0a3f7...228 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Dårlig skjult skryt og fisking etter komplimenter. Anonymkode: 641be...560 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Kommer til å bli tidenes turn off om du "advarer" henne på forhånd. 😛 Anonymkode: 0f1d0...399 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Hold begavelsen skjult til det er naturlig å vise den. Da vil hun takle det fint. Hvis hun blir urolig når hun ser den, varm opp hennes 1. og 2. port før du entrer hennes 3. port med din penis. Når du til slutt entrer hennes 3. port mens du stimulerer hennes mammaes, så vil hun skjønne at hun kan ikke leve uten. Hvis du leser dette og ikke skjønner noen ting så er din begavelse bortkastet. Du er bare en velutstyrt amatør. Anonymkode: 0847a...80a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig skjult skryt og fisking etter komplimenter. Anonymkode: 641be...560 Det er akkurat det samme greie som når damer som har hatt sex og har født barn skryter av hvor trang dem er...kvinner og menn skryter fordi det gjør godt for selvfølelsen.. Anonymkode: d9477...ca5 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Ser ikke helt hensikten med å si det til hun på forhånd, det er noe hun kommer til å finne ut av om dere begynner å ha foreplay. Da er det viktig at du tar deg god til til foreplay på henne. Vet ikke hva du pleier men 20-40 minutter foreplay før du begynner å penetrere er bra, mye fingring, slikking, beføling av kroppen. Hvis du gir hun noen g spot orgasmer først før du prøver å penetrere så er hun glattere og mer fleksibel i musklene inni og lettere å komme inn i uten at det gjør vondt for hun . Anonymkode: 8e9e8...f61
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det samme greie som når damer som har hatt sex og har født barn skryter av hvor trang dem er...kvinner og menn skryter fordi det gjør godt for selvfølelsen.. Anonymkode: d9477...ca5 Det er ikke så mye å skryte av at man er trang for da har man mindre frihet og muligheter når det kommer til sex siden det veldig fort gjør vondt. Men bare så du vet det så er det faktisk mange som blir trangere etter fødsel når vagina har trekt seg sammen igjen noen måneder senere så de som sier de er trange etter fødsel snakker nok sant, det betyr ikke at de skryter for det er ikke så mye å skryte av. Anonymkode: 8e9e8...f61 2
Gjest justcurious Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer til å bli tidenes turn off om du "advarer" henne på forhånd. 😛 Anonymkode: 0f1d0...399 Hvorfor skulle det være turn off? Jeg ville nevnt det for henne. Har dere ikke pratet noe om sex?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mye å skryte av at man er trang for da har man mindre frihet og muligheter når det kommer til sex siden det veldig fort gjør vondt. Men bare så du vet det så er det faktisk mange som blir trangere etter fødsel når vagina har trekt seg sammen igjen noen måneder senere så de som sier de er trange etter fødsel snakker nok sant, det betyr ikke at de skryter for det er ikke så mye å skryte av. Anonymkode: 8e9e8...f61 Ingen som blir naturlig strammere etter en fødsel. Noen blir sydd igjen etter fødsel fordi de revnet, så derfor åpningen føles trangere ut for de som har sydd igjen åpningen. Hadde de ikke blitt sydd hadde vaginaen vært videre enn før fødsel. Anonymkode: 2651a...88d 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som blir naturlig strammere etter en fødsel. Noen blir sydd igjen etter fødsel fordi de revnet, så derfor åpningen føles trangere ut for de som har sydd igjen åpningen. Hadde de ikke blitt sydd hadde vaginaen vært videre enn før fødsel. Anonymkode: 2651a...88d Dette er veldig feil Anonymkode: 8d15c...025 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mye å skryte av at man er trang for da har man mindre frihet og muligheter når det kommer til sex siden det veldig fort gjør vondt. Men bare så du vet det så er det faktisk mange som blir trangere etter fødsel når vagina har trekt seg sammen igjen noen måneder senere så de som sier de er trange etter fødsel snakker nok sant, det betyr ikke at de skryter for det er ikke så mye å skryte av. Anonymkode: 8e9e8...f61 Ikke noe problem å få ordne det. På trange jomfruer tar legen å lager et lite snitt og så er det problemet ute av verden hvis du ellers er frisk der nede. Det er sykdommer som vestibulitt som kan gjøre sex smertefullt. Anonymkode: d9477...ca5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 Det er ekstremt viktig at du sørger for at jenta er tent (og det blir hun nok når hun kjenner at du har ordentlig redskap) I tillegg må du la henne ta styringen. La henne leke seg og stå for fremdriften selv. Snart blir hun åpen og klar og vil trolig få orgasmer hun aldri har opplevd sammen med andre menn før. Bare forbered deg på at hun kommer til å mase etter mere. Kvinner som får oppleve et stort og kraftig jern får en helt ny oppfatning av hva sex, og ikke minst orgasmer er for noe. Selv er jeg svært velutrustet og har meget gode erfaringer med det jeg nevner. Kvinner, både gifte og ugifte står nærmest i kø for å få oppleve sex med et ordentlig mannfolk. Ikke skryt av pikken din, det tar seg ikke ut. Hun får tidsnok noe å glede seg over. lykke til! Dig Bic Anonymkode: 07e2f...12d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ekstremt viktig at du sørger for at jenta er tent (og det blir hun nok når hun kjenner at du har ordentlig redskap) I tillegg må du la henne ta styringen. La henne leke seg og stå for fremdriften selv. Snart blir hun åpen og klar og vil trolig få orgasmer hun aldri har opplevd sammen med andre menn før. Bare forbered deg på at hun kommer til å mase etter mere. Kvinner som får oppleve et stort og kraftig jern får en helt ny oppfatning av hva sex, og ikke minst orgasmer er for noe. Selv er jeg svært velutrustet og har meget gode erfaringer med det jeg nevner. Kvinner, både gifte og ugifte står nærmest i kø for å få oppleve sex med et ordentlig mannfolk. Ikke skryt av pikken din, det tar seg ikke ut. Hun får tidsnok noe å glede seg over. lykke til! Dig Bic Anonymkode: 07e2f...12d "Ikke skryt av pikken din" Veel er vel det eneste jeg og mange andre har sett du nettop gjør i alle tråder om penisstørrelse😂 Anonymkode: 2651a...88d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 Har vært med en som var veldig stor selv, og det gikk sånn passe. Ha langt forspill, ha tålmodighet og bruk masse glidemiddel er mitt tips. For min del gikk det greit så fort vi var ordentlig i gang fordi han traff g-punktet mitt så bra at jeg fikk nytelse av det, men jeg fikk heftige rifter og det tok meg nesten en uke å gro. Anonymkode: 5db73...636 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #18 Skrevet 4. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som blir naturlig strammere etter en fødsel. Noen blir sydd igjen etter fødsel fordi de revnet, så derfor åpningen føles trangere ut for de som har sydd igjen åpningen. Hadde de ikke blitt sydd hadde vaginaen vært videre enn før fødsel. Anonymkode: 2651a...88d Nei sånn er det ikke. Noen blir naturlig strammere etter fødsel fordi vaginakanalen trekker seg sammen over de neste månedene. Det er ikke sånn at den husker eksagt hvor trang den var før og stoppet der, det blir litt som en rosin man vet ikke hvor mye den trekker seg sammen før den har gjort det Anonymkode: 8e9e8...f61
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 På 03.02.2019 den 8.41, AnonymBruker skrev: Har et ganske slitsomt problem som plager meg litt. Har møtt ei flott dame som jeg begynner og få følelser for og vi har ikke hatt sex tross vi har datet ca 1.5 mnd men til neste helg stikker hun å jeg på Hotel og da blir det vel litt kan jeg tippe. Det som plager meg er at jeg er veldig stor der nedentil og har slitt endel med noen kvinner da det ikke har blitt sex men oral . Burde jeg si dette til henne ? Jeg veit jo ikke hvor stor hun takler og litt dumt når jeg selv elsker sex. Dette er liksom litt vanskelig. Råd fra damer hadde vært bra 😊 Anonymkode: 70054...057 Det betyr ikke så mye med str. heller hvordan eieren bruker den. Selv har jeg vært sammen med typen min siden vi var 14 og hatt god sex hele tiden. Han er 24 lang og tykk som en stor agurk. Funker bra det om vi tar tid til å kose mye så jeg blir skikkelig våt. Du skal ikke si det til henne, la henne oppdage det selv. Anonymkode: b8f8c...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå