Gå til innhold

Dine tre beste tips for å få seg kjæreste? Hvor leter man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om Tinder er fiasko, hvor skal man lete?

Hva er dine tre beste tips?

Anonymkode: f7c21...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fest - finn den ene personen du liker i rommet, og lag det til DERES kveld. (Snakk, spøk, flørt, utfordre hverandre til å gjøre dumme ting, komplimenter, og prøv et kyss når tiden er inne)

Det er egentlig eneste tips. Som singel kvinne ønsker jeg å være i fred på treningssenter, butikken og lignende så ikke lurt å ta spontant kontakt der for min del.

Anonymkode: e6544...1fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hobby jeg elsker som er svært mannsdominert. Funker fjell. Tenk deg nøye om, noen interesser du vil begynne å dyrke?

Anonymkode: dc4af...926

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det ikke et sted å lete, men generelt ute i livet utenfor hjemmet. Smil til folk du møter, vær åpen for å treffe folk, ikke gå og legg deg tidlig hvis du er på steder der mange mennesker er samlet, snakk med fremmede, bli med på det du inviteres på, osv.

Mange som blir kjærester treffes helt tilfeldig, den planlagte og kunstige datinggreia fungerer jo ikke for alle. Bare les alle trådene om det her, eller snakk med single. Det er kjempevanskelig å finne en kjæreste på denne  måten, ikke ff eller ons, men en fast kjæreste. 

Så slutt å lete, og vær en åpen og grei person, da øker sjansen for å møte noen.

Anonymkode: e1446...676

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vær hyggelig og åpen mot alle du møter, også de som du tenker kanskje ikke er din type. Kanskje er de ikke det, men da har du uansett ikke tapt noe.

2. Bli med på en eller flere hobbyer, og bli kjent med nye mennesker.

3. Ta initiativ selv. Ikke sitt å vent på at noen skal oppdage deg. Du må gå ut av huset, møte folk og vise at du er interessert i nye bekjentskaper.

Anonymkode: 68fc1...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobby er mitt beste tips. Fant eksen slik, og kjæresten slik. Å ha en felles interesse er alltid bra, og man tilbringer gjerne tid sammen når man driver med hobbyer også. Lett å bli kjent med folk.

Og jeg har aldri vært på jakt etter kjæreste, det har bare skjedd :P 

Anonymkode: 73ce2...2f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- hobby 

- sosiale arenaer. Feks fest. 

-ikke stress

Nå Har jeg fått mann. Han er super. Og veldig tydelig på at han vil satse på oss. Han måtte jobbe litt for det, for jeg tok det med ro, men Når jeg skjønte d skulle bli han og meg, så gav jeg etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...