AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg vurderer å kjøpe ett par ovner, men hvordan fungerer det egentlig. Må jeg kjøpe større abonnement? Jeg bruker wifi kun til data og tlf og har aldri brukt opp mengden med data i mnd. Anonymkode: c0160...9fc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Du kan ikke bruke opp wifi. Det har ingenting med menge data å gjøre. Wifi går på hastighet, ikke data i måneden. Du trenger ikke endre internettabonnement for å sette opp et par sånne ovner. Jeg kjøpte en wifi-ovn fra Adax for noen uker siden, og det er den dummeste ovnen jeg noengang har vært borti. Termostaten viser 3-4 grader feil temperatur og ovnen må stå på hele tiden for å oppnå ønsket temperatur. Virker ikke som den leverer like mange Watt som det står på pakka. Den enkel nok å bruke, men at termostaten er fullstendig på bærtur gjør ting utfordrende Anonymkode: a7be1...8d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan ikke bruke opp wifi. Det har ingenting med menge data å gjøre. Wifi går på hastighet, ikke data i måneden. Du trenger ikke endre internettabonnement for å sette opp et par sånne ovner. Jeg kjøpte en wifi-ovn fra Adax for noen uker siden, og det er den dummeste ovnen jeg noengang har vært borti. Termostaten viser 3-4 grader feil temperatur og ovnen må stå på hele tiden for å oppnå ønsket temperatur. Virker ikke som den leverer like mange Watt som det står på pakka. Den enkel nok å bruke, men at termostaten er fullstendig på bærtur gjør ting utfordrende Anonymkode: a7be1...8d3 Du har ikke en feide gående med naboen? Anonymkode: 3cec0...f04 1
EEØm Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bruke opp wifi. Det har ingenting med menge data å gjøre. Wifi går på hastighet, ikke data i måneden. Du trenger ikke endre internettabonnement for å sette opp et par sånne ovner. Jeg kjøpte en wifi-ovn fra Adax for noen uker siden, og det er den dummeste ovnen jeg noengang har vært borti. Termostaten viser 3-4 grader feil temperatur og ovnen må stå på hele tiden for å oppnå ønsket temperatur. Virker ikke som den leverer like mange Watt som det står på pakka. Den enkel nok å bruke, men at termostaten er fullstendig på bærtur gjør ting utfordrende Anonymkode: a7be1...8d3 Jobber du for Telenor? Det virker ikke som de heller skjønner at noen bor utenfor bredbåndsbebyggelse. Vi må ha mobilt bredbånd, men de tilbyr ikke høyere datamengde enn 200 Gb, så når vi er fem i familien betyr det at vi stort sett må se liniær-tv eller ta opp, for Netflix eller tilsvarende bruker opp denne mengden ganske fort selv om vi har dårligste kvalitet. (Spøk til side...) Ja, vi har nå fått to ovner på wifi. Har ikke funnet ut hvor mye de bruker enda, men ganske sikker på at vi ikke merker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå