AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg hører at butikkene i USA går tomme for selleri, og jeg vet at Bama har fått med seg at selleridilla har kommet hit også, de selger mye mere nå. Selv har jeg drukket 0.5 l på tom mage om morgenen i 2.5 år, og samtidig kuttet ut en del matvarer og innført mye mye mere frukt og grønt istedenfor. Har en kronisk tilstand som hadde en negativ utvikling før jeg begynte med dette, men nå virker det som den dårlige utviklingen har stoppet og er iferd med å reverseres, helt fantastisk. Sellerijuicen gjorde slutt på sure oppstøt, halsbrann og en brennende følelse øverst i magesekken, det er det jeg kan skille ut som jeg vet er sellerien, ellers har jeg hatt mange andre positive virkninger som kan komme av kostomleggingen også. Har du prøvd det eller kjenner du noen som gjør det? Anonymkode: 875cc...a7c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Kanskje det var feil forum, skulle vel vært på kropp og helse istedenfor... Anonymkode: 875cc...a7c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Det hjelper mot kviser:https://www.instagram.com/p/BszF0sYgrTE/ Anonymkode: 875cc...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå