AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Er bare nysgjerrig på å høre om dere som røyker alltid kaster sneipen på gata når dere er ferdig? Det ser sånn ut. Filteret er syntetisk plastmateriale og ender opp som marin forsøpling, bryr dere dere ikke om dette? Og hvorfor spytter de som snuser «alltid» snusbleier på gata og snuseskene kastes i grøfta? Irriterer meg veldig. Les politivedtektene til kommunene din, der står det garantert at det ikke er tillatt med slik forsøpling.... Eller man kan ty til vanlig folkeskikk. Anonymkode: 04308...f9a 4
Duff Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Jeg røyker ikke uten å ha ett egnet sted å kaste sneipen. Verre er det ikke. MÅ ikke røyke hele tiden. 3
malifika Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Kastet sneipen på bakken før da jeg var ung og ikke visste bedre dessverre... Skammer meg over det nå som voksen da det er drit lite miljøvennlig, stygt og overhodet ikke greit. Har sluttet å røyke for noen år siden nå, men de siste årene jeg røkte så var jeg heldigvis voksen nok til å kvitte med med sneipen på forsvarlig vis. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 14 minutter siden, Duff said: Jeg røyker ikke uten å ha ett egnet sted å kaste sneipen. Verre er det ikke. MÅ ikke røyke hele tiden. Hadde bare flere gjort som deg🤓 Anonymkode: 04308...f9a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Jeg damper nå, og en av de store fordelene da jeg begynte (i tillegg til at det er billigere og mindre skadelig) er akkurat det at jeg slipper å virre desperat rundt på leting etter et passende sted å kaste sneipen. For 20 år siden tenkte jeg ikke over det, men det ble mer og mer ubehagelig å kaste fra seg sneip på bakken og de siste årene som røyker unngikk jeg det helt. Det er jo forsøpling, som du sier! Anonymkode: 42e14...617
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Viste ikke at det var så forsøpplende. Men det er ingen annen plass å kaste røyken? Anonymkode: 07e22...cdf
stan Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Hvis man ikke bryr seg om egen helse, hvorfor bry seg om omgivelsene? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, stan skrev: Hvis man ikke bryr seg om egen helse, hvorfor bry seg om omgivelsene? Tøys. Det er fullt mulig å røyke og samtidig synes det er en uting å pepre gågater med sneiper... Anonymkode: 42e14...617 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 Jeg røyker bare når jeg er på ferie, og i utlandet mange steder har søppeldunkene på gata eget hull der man kan kaste sneiper/stumpe røyken, Det er veldig praktisk! Anonymkode: 2466d...2ef
stan Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tøys. Det er fullt mulig å røyke og samtidig synes det er en uting å pepre gågater med sneiper... Anonymkode: 42e14...617d Det ser ikke slik ut. Det ligger strødd med sniper her.
Jellybean Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 Da jeg røyket (har sluttet) hadde jeg alltid to røykpakker, en tom som jeg kastet sneiper i, og en med røyken i. Var ikke spesielt vanskelig å ha en sånn vane egentlig, så hva andre folk sliter med som ikke klarer å kaste søppelet sitt på egnet sted må gudene vite. 2
Vox_populi Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 Sneiper og sneiper... Filtersigaretter skal kastes i søpla og ikke i naturen, men sigaretter uten filter forsvinner smertefritt i naturens kretsløp.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #13 Skrevet 3. februar 2019 Kaster aldri sneipen på bakken, og har aldri gjort det. Anonymkode: b1d8b...6df
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #14 Skrevet 3. februar 2019 Eksen min kastet på bakken hvis det ikke var askebeger i nærheten. Hans teori var at det var bedre å kaste på bakken enn i søppelkasse, for da kan det bli brann. Anonymkode: e73f3...ef2 1
skrue Skrevet 3. februar 2019 #15 Skrevet 3. februar 2019 31 minutter siden, Vox_populi said: Sneiper og sneiper... Filtersigaretter skal kastes i søpla og ikke i naturen, men sigaretter uten filter forsvinner smertefritt i naturens kretsløp. Hvorfor ikke starte dette kretsløpet i en søppelkasse? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #16 Skrevet 3. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min kastet på bakken hvis det ikke var askebeger i nærheten. Hans teori var at det var bedre å kaste på bakken enn i søppelkasse, for da kan det bli brann. Anonymkode: e73f3...ef2 Det er ikke veldig vanskelig å sørge for at det ikke er glo i sneipen, er han litt dum? Anonymkode: e4e5d...cb8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #17 Skrevet 3. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke veldig vanskelig å sørge for at det ikke er glo i sneipen, er han litt dum? Anonymkode: e4e5d...cb8 Jeg får tvang på at det glød. Selv om det ikke er glød så klarer jeg ikke å se det. Er redd for å tenne på et helt søppelspann. Jeg er foresten ikke den du skrev til. Anonymkode: 07e22...cdf 2
Missyme2 Skrevet 3. februar 2019 #18 Skrevet 3. februar 2019 40 minutter siden, Vox_populi skrev: Sneiper og sneiper... Filtersigaretter skal kastes i søpla og ikke i naturen, men sigaretter uten filter forsvinner smertefritt i naturens kretsløp. Hadde du tenkt sånn om det var snakk om feks hundebæsj også? At det forsvinner smertefritt i naturens kretsløp? 😅
Vox_populi Skrevet 3. februar 2019 #19 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, skrue skrev: Hvorfor ikke starte dette kretsløpet i en søppelkasse? Det måtte isåfall bli i matavfallet, der det resirkuleres på noen få måneder. Vanlige søppelkasser går i restavfallet, og det blir ikke til jord på flere hundre år. Sneiper i naturen forsvinner på et knapt år.
Vox_populi Skrevet 3. februar 2019 #20 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Missyme2 skrev: Hadde du tenkt sånn om det var snakk om feks hundebæsj også? At det forsvinner smertefritt i naturens kretsløp? 😅 Ja selvfølgelig, alle ville (og tamme) dyr driter rundt forbi i naturen, og det har de gjort i millioner av år. Var det nytt for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå