Gå til innhold

Kondomeriet gir bort Womanizers som kun varer i 30 minutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men what the fuck? Kondomeriet feirer 30 år, og de har derfor en konkurranse hvor 5000 kan vinne en Womanizer One. Altså... den heter Womanizer One, fordi den varer bare i 30 minutter. Du kan ikke lade den. Når den er brukt, er den ødelagt. Jeg trodde Kondomeriet brydde seg om miljøet. 

Jeg skjønner jo at denne Womanizer One er en prøve, slik at vi kan teste ut et produkt og kjøpe en hvis vi liker den, men jeg bare syntes at sexleketøy til engangsbruk er så bortkastet. Hvorfor lages det plastikkprodukter som ikke kan brukes igjen?

Anonymkode: 65cbf...a6d

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du tullet, men det er visst sant =o

Anonymkode: 2287c...473

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde du tullet, men det er visst sant =o

Anonymkode: 2287c...473

Ja, det er helt sant. Jeg ville bli med i konkurransen fordi jeg hadde lyst å vinne en Womanizer. På kondormeiets hovedside står det "Vinn en Womanizer One!" INGEN steder står det at den bare varer i 30 minutter! Nei, nei... det måt du finne ut ETTER at du har klikket på konkurransen, om du gidder å lese alt. 
Det er jo bare en måte for kondomeriet å gi ut gratisprøver. Du vinner jo ikke noe av verdi. Jeg ville gjerne vinne en Womanizer, men jeg ville vinne en jeg faktisk kan bruke flere ganger.

• Liker 6
Skrevet

Dette bare understreker at vi lever i et "bruk og kast" samfunn... 

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, nordlending skrev:

Dette bare understreker at vi lever i et "bruk og kast" samfunn... 

Nettopp. :(  

• Liker 1
Skrevet

Altså. Hvis ikke salget av loddebolter går opp nå ja så vet pinadø ikke jeg! #hackaton

• Liker 13
Skrevet

Litt morsomt at dette står under konkurranseteksten: Hos Kondomeriet er vi opptatt av miljøet og oppfordrer deg til å ikke kaste sexleketøyet ditt i husholdningsavfallet. Etter endt bruk, lever det gjerne i en av våre butikker, eller send det til oss for riktig håndtering av EE-avfall.

Anonymkode: f84ee...845

• Liker 14
Skrevet

At det går ann. Boikott hele butikken.

Anonymkode: 1b2b0...6cd

• Liker 1
Skrevet

Et sexleketøy med en levetid på 30 minutter??

Anonymkode: 0c717...abf

• Liker 4
Skrevet

Dette vil ikke jeg være med på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke råd til å kjøpe en og så risikere å ha kastet bort penger om den ikke fungerer for meg. Jeg har skikkelig lyst til å prøve en så jeg har meldt meg på. Blir ikke mere bruk og kast av at jeg prøver denne og leverer den inn igjen, enn at jeg kjøper en ny, prøver den og så må levere den inn igjen fordi den ikke funket for meg. 

Anonymkode: 33754...f4c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke råd til å kjøpe en og så risikere å ha kastet bort penger om den ikke fungerer for meg. Jeg har skikkelig lyst til å prøve en så jeg har meldt meg på. Blir ikke mere bruk og kast av at jeg prøver denne og leverer den inn igjen, enn at jeg kjøper en ny, prøver den og så må levere den inn igjen fordi den ikke funket for meg. 

Men begge deler er jo ugreit. 

Anonymkode: 9a5ec...787

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men begge deler er jo ugreit. 

Anonymkode: 9a5ec...787

Så jeg velger det som er minst ugreit. Prioriteringer. 

Skrevet

Ikke greit med bruk og kast. Hadde tenkt å melde meg på... men under vilkår så står det "Vi forbeholder oss retten til å publisere vinneren og eventuelle bidrag på kondomeriet.no/julekalender, kondomeriet.no, Facebook, Kondomeriets blogg og/eller andre sosiale medier, dersom annet ikke er oppgitt på konkurransesiden. Det er kun fornavn og bosted som vil bli utgitt i denne sammenhengen. All annen sensisitv informasjon eller kontaktopplysninger vil forbli anonymt."
Nei takk. 

Anonymkode: 97deb...7cb

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit med bruk og kast. Hadde tenkt å melde meg på... men under vilkår så står det "Vi forbeholder oss retten til å publisere vinneren og eventuelle bidrag på kondomeriet.no/julekalender, kondomeriet.no, Facebook, Kondomeriets blogg og/eller andre sosiale medier, dersom annet ikke er oppgitt på konkurransesiden. Det er kun fornavn og bosted som vil bli utgitt i denne sammenhengen. All annen sensisitv informasjon eller kontaktopplysninger vil forbli anonymt."
Nei takk. 

Anonymkode: 97deb...7cb

Jo, men det er jo bare fornavn da. Så om du heter Anne og bor i Bergen, så er det fremdeles ingen som vet hvem du er. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Asså......tuller de?

Dette er jo helt åndssvakt - har pleid å kjøpe diverse der, men nå tenker jeg at jeg boikotter dem til fordel for andre.

Anonymkode: 84ce4...f7c

• Liker 2
Skrevet

Womanizer er jo veldig oppskrytt da og etter 30 min er man uansett så sår på klitorisen at man ikke gidder mer. Drit i å delta i en så dustete konkurranse og invester heller i et ordentlig leketøy som er oppladbart og varer lengre enn 30 min.

Anonymkode: 98fc5...d85

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det er jo bare fornavn da. Så om du heter Anne og bor i Bergen, så er det fremdeles ingen som vet hvem du er. ;) 

Vi er da flere med sjeldne fornavn, jeg er en av 3 i Norge med mitt navn. 

Anonymkode: 4cf75...2eb

• Liker 2
Skrevet

Skal womanizer kun på klitoris? 

Jeg søkte de opp. Synes nesten de så litt vonde ut. 

Anonymkode: 5a33e...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...