AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #21 Skrevet 4. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare tull. Her er det nok noen kommunikasjonsproblemer og noe som har blitt "lost in translation" et sted. Virker ikke som du er helt stødig i norsk heller, så kanskje du har misforstått. Man må søke om finansieringsbevis selv. Det er bare du som kan gjøre dette, ingen andre. En megler skal egentlig aldri se finansieringsbeviset en gang. Kan være megleren har hjulpet henne med å søke, men det er også ekstremt sært og merkelig. Dersom de to ikke ble bestevenner under visningen, så henger ikke noe av dette på greip spør du meg. Anonymkode: d724d...a44 Den kunne du ha spart deg for! Så unødvendig! Anonymkode: 1be75...770 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #22 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor komme med sånne påstander når dere ikke vet hva dere prater om? Hvis man kjøper nybygg som er husbankfinansiert kan man søke om lån i husbanken, dette går gjennom megler. Og den type lån har helt andre kriterier enn andre husbanklån så gjelder ikke bare vanskeligstilte. Har går det på at du har 20% egenkapital og betjening til lånet. Jeg kjøpte selv nybygg for noen år siden, megler måtte sende inn søknaden. Vi fikk dermed lån i husbanken med lav rente uten problem. total inntekt på 1 500 000,- Anonymkode: c67ee...ada Yes! Dette Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Anonymkode: 1be75...770
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #23 Skrevet 4. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yes! Dette Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Anonymkode: 1be75...770 Det husker jeg dessverre ikke, men tok ikke så lang tid. Problemet med denne type lån er at de ikke utbetaler før du eier boligen, og du blir ikke eier av boligen før du har betalt. Så du må ha finansiering i vanlig bank først, og så refinansierer du over i Husbanken rett etterpå. Sånn var det i hvert fall da vi gjorde det i 2014. Anonymkode: c67ee...ada
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #24 Skrevet 4. februar 2019 Du er hyggelig. Takk for at du svarte på det! Anonymkode: 1be75...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå