Gå til innhold

Hadde du vært interssert i kontakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann jeg har hatt kontakt med en del år. Har funnet ut at vi ikke ønsker det samme, men jeg har så vanskelig for å slippe han i den forstand at jeg aldri skal høre fra han igjen. Noen som har hatt det sånn? Ville du hatt kontakt selvom det ikke hadde blitt noen mellom dere? 

Anonymkode: 28e57...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det nesten litt sånn. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er ganske slitsomt å tenke på en som ikke vil ha deg. Jeg blir bare irritert når andre menn prøver seg på meg. For jeg vil jo innerst inne bare ha han. 

Anonymkode: 481dd...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn flere ganger. Det beste er å rive av plasteret og kutte all kontakten. Du saboterer alle fremtidige forhold ved å holde fast ved denne mannen. Slett nummeret hans. Blokker det gjerne også, så vet du at han ikke kan kontakte deg. Hvis han virkelig vil kontakte deg finner han sikkert en annen metode. Hvis ikke er det bare å glemme han

Anonymkode: 35f3b...4b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vet vel egentlig hva jeg bør gjøre, men synes det er så vanskelig. Vil egentlig ha han der, men prøve så godt jeg kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Vet vel egentlig hva jeg bør gjøre, men synes det er så vanskelig. Vil egentlig ha han der, men prøve så godt jeg kan. 

Er det sånn at du ønsker et forhold med ham, mens han har sagt at han ikke ønsker dette? Eller misforstår jeg nå?

Anonymkode: de9c7...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at du ønsker et forhold med ham, mens han har sagt at han ikke ønsker dette? Eller misforstår jeg nå?

Ja, stemmer. Så har ingenting å hente der. Så bør bare gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, stemmer. Så har ingenting å hente der. Så bør bare gå videre. 

Jeg antar at jeg i en tilsvarende situasjon kunne ha blitt fornærmet. Er jeg ikke pen nok for ham? Mener han at jeg er for gammel? Hvorfor liker han meg ikke på den måten, men bare som venn?    Er dette tanker du gjør deg?

For meg kunne slike tanker antakelig ført til at jeg etter hvert både ville føle uvilje mot ham, og at jeg rett og slett hadde følt meg dum i hans nærvær.  Kontakten mellom oss ville dermed flatet ut av seg selv.

Tar han mye initiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ingen håp bare fordi han har sagt det? TS kan ikke klare å vekke de rette følelsene i han på noen som helst måte? Eller menes det at det er for mye ork?

Seriøst spørsmål til en relevant problemstilling!

Anonymkode: f00d0...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han er ikke interessert i forhold, men gjerne sex. 

Jeg vil i utganspunktet mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje sporadisk en gang i året for å si god jul og håper du har det bra, men ikke noe mere. Det blir for teit forhold til andre kjærlighetsrelasjoner man skulle fått i fremtiden

Anonymkode: 4cc27...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 8.42, AnonymBruker skrev:

Det kan alltid bli noe mellom dere!

Hvorfor mener du det?

Jeg har en lignende greie med ei jente

Anonymkode: 05900...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du det?

Jeg har en lignende greie med ei jente

Anonymkode: 05900...adb

For mitt tilfelle er det det at jeg er ikke interssert å finne en partner bare for sex. Da må jeg vel finne en som er interssert i mer enn det å la han gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...