AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har vunnet en gang siden jeg startet i sommer, og det var fordi jeg var busk og de to andre sprengte hverandre 🙄 Jeg spiller på ps4 og har forstått det slik at det er en av de vanligste plattformene, nøyaktig hva bør jeg sette innstillinger på for å sikte best mulig? Jeg liker best å bruke skar og sniper. Når man spiller, spiller jeg da med andre som spiller på pc osv i samme kamp eller spiller jeg kun med folk på ps4? Hvordan kan jeg evt sette det slik at jeg kun spiller med ps4 folk? Spiller bare med random, aldri venner. Har du noen flere tips? Anonymkode: af825...c74
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Søk etter guider og forumer som handler om Fortnite-strategier på nett. Anonymkode: 909c9...2fd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk etter guider og forumer som handler om Fortnite-strategier på nett. Anonymkode: 909c9...2fd Jeg finner youtube filmer, men ingen av de svarer egentlig på alt jeg lurer på. Anonymkode: af825...c74
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Om du suger på konsoll er det virkelig ille... Anonymkode: 91ab1...832
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du suger på konsoll er det virkelig ille... Anonymkode: 91ab1...832 Ja, er liksom derfor jeg spør om råd da smarten. Anonymkode: af825...c74 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Gamer du ofte? Vist du gamer lite kan det vær du mangler gamesence eller ikke har så mye av det. Det kommer av å game mye. Spiller av og til på ps, vil egentlig bare anbefale youtube videoer. Low sencetivity vil gi deg en mer precis aim og, Jeg spiller på pc så der må du jo aime selv, på ps har du aim assist som hjelper deg med å aime. Se youtuber so hander om fortnite på ps og ikke pc da får du nok mer svar. Anonymkode: b095f...25d 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 https://www.google.com/search?q=fortnite+strategy+guide Anonymkode: 909c9...2fd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 Du gamer kun med de som har samme platform so deg, altså ps4. Jeg synes også det er vanskelig! Hurra for busker og snipere Anonymkode: ba4f0...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #9 Skrevet 3. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er liksom derfor jeg spør om råd da smarten. Anonymkode: af825...c74 Kanskje det ikke er di greie? Smart nok til å forstå at man ikke bruker fritida si på ting man suger i. Hva er motivasjonen? Anonymkode: 91ab1...832 1
Ibanez Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke er di greie? Smart nok til å forstå at man ikke bruker fritida si på ting man suger i. Hva er motivasjonen? Anonymkode: 91ab1...832 Jeg kan ikke svare for ts, men jeg synes det er gøy. Spennede å være på lag med andre og kunne samarbeide om å heale, bygge, forsvare og angripe. Grafikken er grei, den er ikke så mørk og kald som feks call of duty er. 1
abc123detvardet Skrevet 3. februar 2019 #11 Skrevet 3. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke er di greie? Smart nok til å forstå at man ikke bruker fritida si på ting man suger i. Hva er motivasjonen? Veldig få som bare er født gode. Det tar tid og trening. Topp 3 har et snitt på 14000 games. Men du kan ikke bare spille, du må også tenke på hva du må forbedre: Er du god til å samle materialer? Er du god til å bygge? Er du god til å sikte? Bruker du riktig våpen til riktig tid? Du kan lese masse på nett om strategi.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #12 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gamer du ofte? Vist du gamer lite kan det vær du mangler gamesence eller ikke har så mye av det. Det kommer av å game mye. Spiller av og til på ps, vil egentlig bare anbefale youtube videoer. Low sencetivity vil gi deg en mer precis aim og, Jeg spiller på pc så der må du jo aime selv, på ps har du aim assist som hjelper deg med å aime. Se youtuber so hander om fortnite på ps og ikke pc da får du nok mer svar. Anonymkode: b095f...25d Aim assist? Hva er det og hvor skrur jeg det på? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke er di greie? Smart nok til å forstå at man ikke bruker fritida si på ting man suger i. Hva er motivasjonen? Anonymkode: 91ab1...832 Var du rågod på alt du kan i starten, eller øvde du og bli bedre? Motivasjonen er jo at jeg synes spillet er gøy. Anonymkode: af825...c74
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #13 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, Ibanez skrev: Jeg kan ikke svare for ts, men jeg synes det er gøy. Spennede å være på lag med andre og kunne samarbeide om å heale, bygge, forsvare og angripe. Grafikken er grei, den er ikke så mørk og kald som feks call of duty er. 1 time siden, abc123detvardet skrev: Veldig få som bare er født gode. Det tar tid og trening. Topp 3 har et snitt på 14000 games. Men du kan ikke bare spille, du må også tenke på hva du må forbedre: Er du god til å samle materialer? Er du god til å bygge? Er du god til å sikte? Bruker du riktig våpen til riktig tid? Du kan lese masse på nett om strategi. der har du den. Bruk nok timer til du hører det berømte "klicket". 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aim assist? Hva er det og hvor skrur jeg det på? Var du rågod på alt du kan i starten, eller øvde du og bli bedre? Motivasjonen er jo at jeg synes spillet er gøy. Anonymkode: af825...c74 Elsket spillet fra barndommen. Sugde mange runder og mange timer før den satt. Å be om råd er ikke lurt. Det beste er å spille til du knekker din egen kode. FPS er ikke bare FPS. Anonymkode: 91ab1...832
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #14 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: der har du den. Bruk nok timer til du hører det berømte "klicket". Elsket spillet fra barndommen. Sugde mange runder og mange timer før den satt. Å be om råd er ikke lurt. Det beste er å spille til du knekker din egen kode. FPS er ikke bare FPS. Anonymkode: 91ab1...832 Nå er det mest praktiske og tekniske ting jeg spør om da, og finner jeg ikke mer ut av bare jeg spiller flere kamper. Og jeg liker å be om råd, og så tester jeg litt forskjellig for å finne hva som passer meg. Anonymkode: af825...c74
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #15 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det mest praktiske og tekniske ting jeg spør om da, og finner jeg ikke mer ut av bare jeg spiller flere kamper. Og jeg liker å be om råd, og så tester jeg litt forskjellig for å finne hva som passer meg. Anonymkode: af825...c74 poenget mitt er at timer gir avbetaling Du trenger erfaring. Innstillinger, uppgrades osv. gir avkastning når du er inne i gamen. Du trenger erfaring for å gjøre det bedre. Om dette er din første FPS så kan den gjøre vondt. Du kan ikke kjøpe eller innstille deg til WIN. Sorry Anonymkode: 91ab1...832
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #16 Skrevet 3. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: poenget mitt er at timer gir avbetaling Du trenger erfaring. Innstillinger, uppgrades osv. gir avkastning når du er inne i gamen. Du trenger erfaring for å gjøre det bedre. Om dette er din første FPS så kan den gjøre vondt. Du kan ikke kjøpe eller innstille deg til WIN. Sorry Anonymkode: 91ab1...832 Leste du hi? Jeg har spilt siden i sommer. Jeg gidder ikke diskutere med deg, har du ikke tips så finn en annen tråd å kverulere i. Anonymkode: af825...c74 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #17 Skrevet 3. februar 2019 Beste tips: Mengdetrening, og gå over replays når du dør og se hva du gjorde feil. Tips 2: Creative, creative, creative! øv på å bygg! Ramp/floor/walls. 90s. 180s. Hvis du googler fortnite creative courses kan du finne baner som går på aim, editing og bygging. Du bør øve hver dag hvis du vil bli bedre. Aim? Følg med eller gå i replays. Se i shotgun fights om du skyter FORBI personen eller du ikke rekker helt fram. Skru OPP sensitivity hvis du ikke rekker fram, skru NED sensitivity hvis du skyter "etter" eller forbi målet. Det handler mest om tid og øving. Er du ikke creative hver dag før du begynner, og sørger for å naile basic bygging så er mye gjort ihvertfall. Anonymkode: 73398...291
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #18 Skrevet 3. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste du hi? Jeg har spilt siden i sommer. Jeg gidder ikke diskutere med deg, har du ikke tips så finn en annen tråd å kverulere i. Anonymkode: af825...c74 Du må knekke koden. Det er ikke noe å diskutere.Om du har spilt siden i sommer bør du begynne å bli mer kritisk til deg selv. Du er for lett å se, for lett å oppdage, for lett å outbuilde. Du må følge med og lære av erfaringene dine. Med erfaring kommer du muligens til å gjøre det. Anonymkode: 91ab1...832
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #19 Skrevet 3. februar 2019 Jeg var en av de beste gamerene i verden,over topp 0.1% i rating i et titalls spill gjennom min spill"karriere", både skytespill MOBAer, kortspill... en allround topp gamer, så dedikert at jeg ødela begge armene mine trolig for livet gjennom å gå litt for hardt inn i eventyrverden, men det er nå en annen sak.... Det som gjelder for å bli best er: 1 genetisk flaks med logikk delen av hjernen , du må være smart og se hva som skal til for å vinne, det hjelper ikke at noen poengterer det og forteller deg det her i tråden, du må forstå det selv og du må tilpasse deg til hva som skjer det er ingen fasit det er tilpasning til hvert enkelt game situasjon dermed må dette være i deg genetisk.I noen spill fører det til noe som kanskje føles kjedelig som å campe og vente til at 2 folk skyter på hverandre før du smetter inn og ender på topp, jeg vet at fortnite har forsøkt redusere camping "fordel" i forhold til bla.a pubg men er nok litt i det fortsatt 2 erfaring, øve øve øve 3 genetisk flaks med reaksjonstid og muskelminne om begge to sikter 4 godt utstyr, lav latency,. Om du f.eks bruker wifi isteden for fiber-kabel vil du få noe høyere ping og noen pakker går ofte tapt som kan gi noe dårligere prestasjon blir i praksis som å ha enda lavere reaksjonstid enn det du genetisk sett har. alle ms gjelder for å bli best, men ja om du har god wifi så er det ikke såå sstor fordel men når du nermer deg toppen så trenger du godt utstyr for å "bli best" 5. (god fysisk form) er viktig om du skal holde på lenge, dårlig fysisk form førte trolig til min nedgang fra tronen som en av norges beste gamere, dermed er det rom for deg til å klatre over meg og eventuelle andre med for dårlig fysisk form, ikke bli en av dem, tro meg det er ikke gøy 6 vær ung, reaksjonstiden og muskel preisjonen går ned med alder 7 "velg riktig spill", alle har forskjellige profiler av evner, har du mye logisk evne men er elendig på å sikte er kanskje strategispill ting du vil beherske bedre, ikke alle som er allroundere som meg Bonuspoeng: skall du game mye skaff deg en datamaskin, det er så mye mer behagelig og givende å bruke mus for å sikte i forhold til en kontroll stick og auto-aim, jeg ville ønsket meg en pc til en bursdag eller noe og prøvd er verdt det TL.DR ikke mye du kan gjøre egentlig, øv eller finn nytt spill hvor dine egenskaper passer bedre Resten er stort sett utenfor din kontroll. Imho Lykke til. Hilsen ex-topp 0.1% gamer Anonymkode: 04526...a5d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #20 Skrevet 3. februar 2019 Vel og bra at man må øve, men hvis man har spilt i et halvt år og fortsatt aldri vunnet så gjør man antakeligvis konkrete nybegynnerfeil man ikke klarer å se selv. De kan muligens avsløres og unngås ved å lese tipsene fra flinkere spillere. Ekspert-spillere vil ofte tenke at "selvsagt gjør man ikke det, det burde ikke være nødvendig å si" om slike feil, men det hjelper ikke TS uten å bli fortalt hva det er. Anonymkode: 909c9...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå