Gå til innhold

Hunden og meg - ved et veiskille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer aldri det magiske øyeblikket - da jeg skjønte vi var kompiser. Han var da tre år. En stri rase der allerede to av ni valper var avlivet og Odin var den mest selvhevdende.

Stien delte seg. Vi sto lenge og så på hverandre. Han på stien til venstre. Jeg på stien til høyre. Vi gikk hans vei.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke fortelle mer?

Skrevet

Høres ut som godeste Odin er alphaen i forholdet iallefall. 

Skrevet
På ‎03‎.‎02‎.‎2019 den 17.21, Khloe P.T skrev:

Kan du ikke fortelle mer?

Det kan jeg. De neste ti årene så vi ofte på hverandre. Hvis jeg hevet brystkassen senket han halen. Og omvendt. Jeg tør å påstå at den hunden hadde empati. Den hunden var som en klippe - han sviktet aldri. Et enormt mot og samtidig følsomhet. Han vekket  en gang. Så på meg og døde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som et godt levd liv ❤️ 

Skrevet
12 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Jeg synes det høres ut som et godt levd liv ❤️ 

Jeg håper det. Jeg får stadig noen tårer hvis jeg tenker på alt jeg gjorde galt...

Skrevet

At du reflekterer over det slik sier mye godt om deg. Men jeg synes du skal tenke mer på alt det gode dere hadde. 

Skrevet
9 minutter siden, Khloe P.T skrev:

At du reflekterer over det slik sier mye godt om deg. Men jeg synes du skal tenke mer på alt det gode dere hadde. 

Takk! Jeg tenker på det gode. Det var en stor utfordring å møte en såpass selvhevdende hund som viste seg å ha et så rikt og variert følelsesliv. Vi var nok veldig like...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...