AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Noe tips? Gjerne en krem som funker. Har ganske tørre føtter, og skulle gjerne hatt en krem å påføre som hjelper på det! Anonymkode: 8f638...c4a
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noe tips? Gjerne en krem som funker. Har ganske tørre føtter, og skulle gjerne hatt en krem å påføre som hjelper på det! Anonymkode: 8f638...c4a Det er en ting som hjelper på tørre vinterføtter, 5 %, og ikke lavere, Salisylvaselin. Fordi huden på beina er fortykket så vil ingenting av andre kremer eller salver klare å trenge gjennom det fortykkede hudlaget. Dermed blir alle andre smøremidler liggende som en hinne utenpå huden. https://www.komplettapotek.no/product/882482# Salven er klissete og bør smøres på om kvelden og bomullsokker bør tres utenpå føttene. Når du har smurt hver kveld over en periode slik at huden er oppmyket, kan du prøve deg frem med å smøre skjeldnere. Har du sprekker i huden skal karbamidkrem ikke brukes da karbamid forhindrer at sprekkene gror. Anonymkode: b8c21...de7 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Jeg sleit med det samme og ingen ting hjalp,men så begynte jeg å bruke olivenolje og føttene mine er nå babymyke Anonymkode: 370c8...be9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Scholl hælkrem Anonymkode: f62c8...564
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Denne bruker vi på sykehjemmet. Eneste som virkelig hjelper! Gehwol med. salve for cracked skin Se på gehwol.no Anonymkode: 713ae...fd7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 På 3.2.2019 den 11.29, AnonymBruker skrev: Denne bruker vi på sykehjemmet. Eneste som virkelig hjelper! Gehwol med. salve for cracked skin Se på gehwol.no Anonymkode: 713ae...fd7 Den så meget bra ut! Den funker vel på alle aldersgrupper, regner jeg med? Og man bare smører den rundt på foten? Anonymkode: 8f638...c4a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Den så meget bra ut! Den funker vel på alle aldersgrupper, regner jeg med? Og man bare smører den rundt på foten? Anonymkode: 8f638...c4a Anbefaler ikke å tro på den reklamen. Anonymkode: b8c21...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå