Gå til innhold

Hvordan finne adressen til noen som har den skjult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med å ha skjult adresse? Skjønner om det er trakassering eller den slag inni bildet, men når det ikke er det da skjønner jeg ikke helt greia.. Skjuler de noe eller hva? 

Anonymkode: 82c7a...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du hva som er inni bildet og ikke? Har de opplysningsplikt føler du?

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke meningen at du skal finne den.  Det er en grunn til at den er skjult. 

• Liker 8
Skrevet

Er ikke det ganske forfriskende idag egentlig? Nå som alle skal vise alt er det faktisk noen som ikke er tilgjengelige.

• Liker 5
Skrevet

Absolutt ikke. Bare synes det er litt spesielt.. 

Skrevet

Jeg er vel mer skeptisk til folk som prøver å finne adressen til noen de ikke kjenner sånn ved midnattstider.

Anonymkode: 17edd...4af

• Liker 12
Skrevet

Vi bodde på skjult adresse etter familievold når jeg var tenåring. Så selv om du kanskje ikke ser behovet for å bo på hemmelig adresse så er det nok en god grunn. Og siden du ikke vet hvor de bør så har du ikke tilliten deres eller er kanskje personen de er redd. Jeg håper iallefall at ingen gir deg tips og råd på hvordan du kommer til å finne den.

Anonymkode: ce940...309

• Liker 4
Skrevet

Hvis du har hatt kontakt med vedkommende tidligere, å ønsker og besøke vedkommende så er det jo fryktelig vanskelig når du ikke vet adressen. Derfor jeg spurte. Vi var gode venner, men ble uvenner en tid tilbake. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har hatt kontakt med vedkommende tidligere, å ønsker og besøke vedkommende så er det jo fryktelig vanskelig når du ikke vet adressen. Derfor jeg spurte. Vi var gode venner, men ble uvenner en tid tilbake. 

Men da er ikke du blant dem vedkommende ønsker besøk av, ellers hadde han/hun sørget for at du hadde adressen. Og det må du bare respektere. 

Dropp det! Du er ikke i den "betrodde sirkelen" lenger, og ditt ønske om kontakt er uviktig i forhold til vedkommendes behov for å ikke bli funnet. 

Anonymkode: cd4ae...8c7

• Liker 6
Skrevet

Om du hadde adressen ville du troppet opp på døren? 

Dersom du virkelig ønsker kontakt kan du høre med noen felles venner om du kan få telefonnummeret eller kontakte personen på sosiale media. Dersom du ikke finner personen på sosiale media er det ganske tydelig at de enten holder seg skjult eller har blokkert deg. Da holder du deg unna. 

• Liker 2
Gjest INGNTNG
Skrevet

Det høres ut som om det hadde vært mer naturlig at du tok en telefon til vedkommende i første omgang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...