AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Hei! Jeg har fått beskjed om at jeg i en 100% stilling skulle tjent 307 000 i året, og lurte på hvordan jeg sånn ca skal regne ut hva timelønna mi da blir? Jeg er student under relevant utdanning, og ville da jobbet 35,5 timer i en hundre prosent stilling. Anonymkode: 3e96d...6cb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Helsefagarbeidere starter på 156kr ca og hvis du er spl student på tredje året har du høyere lønn enn ferdig utdannet helsefagarbeider. Hvilket studie har du, hvor langt er du kommet og hvordan har du tenkt å jobbe i en fulltidsstilling midt under studier? Anonymkode: a2237...154
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helsefagarbeidere starter på 156kr ca og hvis du er spl student på tredje året har du høyere lønn enn ferdig utdannet helsefagarbeider. Hvilket studie har du, hvor langt er du kommet og hvordan har du tenkt å jobbe i en fulltidsstilling midt under studier? Anonymkode: a2237...154 Hei, Ts her. Skal ikke det altså, men ville fått regna ut timelønnen min, hva den sånn ca er på. Skal selvfølgelig ikke jobbe 100% ettersom jeg studerer, men ute etter å vite hva en vanlig timeslønn for meg er. Er sykepleierstudent, første året og har fått økning i lønn, derfor jeg trenger hjelp til å regne den ut Anonymkode: 3e96d...6cb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 I følge denne linken:https://www.utdanningsforbundet.no/lonn-og-arbeidsvilkar/lonnstabeller/ Så er det jo ikke store kontrasten fra ufaglært/assistent/pleiemedarbeider til din nye lønn (13.500kr pr år i kontrast) så da vil jeg nok si at det kan ikke være så mye mer enn du hadde tidligere, ei krone eller så kanskje.. Anonymkode: a2237...154
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Jeg må forresten legge til at ufaglærte har ansinitet for ALL arbeidserfaring mens dem med lønn i forhold til helsefaglige utdannelser KUN får ansinitet for relevant helsefaglig arbeidserfaring.. Det tatt i betraktning så er det jo mulig at du går ned i lønn hvis du hadde endel på cven innen andre grener fra før? Anonymkode: a2237...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå