Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Jeg vet jeg kommer til å få en del hate her, men trenger å få ut tankene.. Kjæresten min prater om sexlivet med eksen, uten at jeg overhodet har lurt på noen ting. Han kan for eksempel bare buse ut med «å gi blowjobs, det kunne hun». Og han kan fortelle hvordan han tok henne, detaljert. Det kan godt hende jeg er veldig sjalu av meg, men det stikker i magen når han holder på sånn. Jeg vet at han har hatt sex med andre før meg, men mer vil jeg ikke vite. Noen som har en tanke om hvorfor han gjør dette? Er han ikke over henne, eller vil han såre meg?
Ella Ellefantella Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Han har jammen ikke gode sosiale antenner! Hvem vil høre sånt??? 32
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Jeg hadde tilta. En kommentar uten at man tenker seg om, greit. Men å detaljert fortelle om tidligere sexliv han hadde med eksen? Nei vettu hva! Hadde bedt han om å til helvette gå tilbake til hu siden han tydeligvis er besatt av henne eller holde kjeft om det! Anonymkode: 9af85...abb 11
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Hvor gammel er han og hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 8208b...6ad 1
s0la Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Ehm, hva i alle dager... Si til han at du overhodet ikke er interessert i å høre detaljer om hans tidligere sexliv. Det finnes ei grense altså. Jeg har selv sagt i fra til kjæresten at nok er nok. Han kunne finne på å nevne noe om et ons eller f.eks si hvem det var. Det irriterte meg så mye at jeg sa rett ut «jeg er ikke sjalu av meg, men jeg bryr meg virkelig ikke om hva du har gjort tidligere. Jeg vil ikke høre det, det har ingenting med oss å gjøre». Og han forsto hvor jeg kom fra og har ikke sagt et pip etter det. Thank you lord. For meg er det er tegn på at en liten sosial antenne mangler eller er litt skjev. Man sier liksom ikke sånt uten at man er inne på temaet og faktisk snakker om slike detaljer. Har aldri sagt sånt ut av det blå til en kjæreste, ever. Jeg vet at det kan være et sårt tema. Endret 2. februar 2019 av s0la 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Anonym2022 skrev: Jeg vet jeg kommer til å få en del hate her, men trenger å få ut tankene.. Kjæresten min prater om sexlivet med eksen, uten at jeg overhodet har lurt på noen ting. Han kan for eksempel bare buse ut med «å gi blowjobs, det kunne hun». Og han kan fortelle hvordan han tok henne, detaljert. Det kan godt hende jeg er veldig sjalu av meg, men det stikker i magen når han holder på sånn. Jeg vet at han har hatt sex med andre før meg, men mer vil jeg ikke vite. Noen som har en tanke om hvorfor han gjør dette? Er han ikke over henne, eller vil han såre meg? Det samme har kjæresten min gjort, helt ut av det blå. Jeg ble helt satt ut første gangen og bare satt der og tenkte hva helvete tenker han med? Jeg spurte hvorfor han fortalte meg om noe som skjedde mellom de en gang og om han ikke er fornøyd med sexlivet vårt, men da sa han bare at det var bare noe han tenkte på der og da og lo av det. Jeg synes ikke det var morsomt i hele tatt. Akkurat som at jeg under middag skulle begynt å fortelle han om hvor flink eksen min var til å slikke meg, ha-ha liksom... Han har i sagt et par andre ting også, men da har jeg sagt at han kan drite i å fortelle for det interesserer meg ikke. Tror han forsto at jeg ble satt ut, og sa at det var unødvendig når jeg ikke har spurt om det, for hvorfor skulle jeg det i utgangspunktet? Jeg vet ikke hva som foregår i hjernen på noen gutter, men tror egentlig ikke de mener noe vondt med det. De bare tenker ikke i blant. Så lenge det ikke foregår ofte, og du er sikker på han så synes jeg ikke du skal tenke mer på det. MEN si i fra at du ikke er interessert i å vite om eksen hans, tydelig. Anonymkode: 33f75...442 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 8 minutter siden, Anonym2022 said: Jeg vet jeg kommer til å få en del hate her, men trenger å få ut tankene.. Haters får du neppe, tvertimot. Det han driver med er absolutt ikke greit. Jeg hadde ikke kunnet vært i et forhold med en mann som ham. Anonymkode: 4982f...fe5 5
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tilta. En kommentar uten at man tenker seg om, greit. Men å detaljert fortelle om tidligere sexliv han hadde med eksen? Nei vettu hva! Hadde bedt han om å til helvette gå tilbake til hu siden han tydeligvis er besatt av henne eller holde kjeft om det! Anonymkode: 9af85...abb Ikke sant.. Jeg har veldig lyst til å be han om det samme..
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han og hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 8208b...6ad Han er 22, og vi er sammen på tredje året.
SoWhat? Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 Hvorfor skulle du få hat her?? Du er ikke unormalt sjalu heller. Det er ikke veldig mange som liker å høre om kjærestens sexliv med en eks. Lurer på om dette er et typisk norsk fenomen? Lurer på hva som skjer i hodet på sånne menn? Det er jo helt blottet for sosiale antenner og rent ut idioti. Hadde bare mistet respekt jeg. Hadde ikke klart å unnskylde det. Sånne typer er bare ikke noe jeg vil ha med å gjøre, for jeg liker å se litt opp til eller ihvertfall respektere. 6
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2019 7 minutter siden, s0la skrev: Ehm, hva i alle dager... Si til han at du overhodet ikke er interessert i å høre detaljer om hans tidligere sexliv. Det finnes ei grense altså. Jeg har selv sagt i fra til kjæresten at nok er nok. Han kunne finne på å nevne noe om et ons eller f.eks si hvem det var. Det irriterte meg så mye at jeg sa rett ut «jeg er ikke sjalu av meg, men jeg bryr meg virkelig ikke om hva du har gjort tidligere. Jeg vil ikke høre det, det har ingenting med oss å gjøre». Og han forsto hvor jeg kom fra og har ikke sagt et pip etter det. Thank you lord. For meg er det er lite tegn på at en liten sosial antenne mangler eller er litt skjev. Man sier liksom ikke sånt uten at man er inne på temaet og faktisk snakker om slike detaljer. Har aldri sagt sånt ut av det blå til en kjæreste, ever. Jeg vet at det kan være et sårt tema. Jeg har prøvd å ta det opp, og sagt at det sårer meg, at jeg synes det er ekkelt. Men da blir han bare sur og sier at jeg er så hårsår. Etterhvert har jeg jo begynt å tro på at det er meg det er noe feil med.. Så bra at din kjæreste forsto det i det minste, fordi det der er ikke greit. Jeg kunne heller aldri funnet på å dra opp sexlivet med eksen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 Akkurat nå, Anonym2022 skrev: Han er 22, og vi er sammen på tredje året. Også snakker han fortsatt om eksens blowjobber... i alle dager.. jeg hadde klikka og kastet noe hardt på han og sagt at han aldri får noe blowjob av meg igjen, de er jo tydligvis ikke bra nok. Også hadde jeg avsluttet med at eksen min sin sæd smakte bedre enn hans. 😄 Anonymkode: 8208b...6ad 5
Lostintranslation Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 Her ville jeg faktisk sagt dump. Han kan unnskyldes ved å være ung og uerfaren, men det at han motsier deg og fortsetter i samme tralte når han blir konfrontert, tilsier at han ikke har noe respekt for deg. Alternativt hadde jeg vært barnslig nok til å ta igjen med samme mynt. 14
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme har kjæresten min gjort, helt ut av det blå. Jeg ble helt satt ut første gangen og bare satt der og tenkte hva helvete tenker han med? Jeg spurte hvorfor han fortalte meg om noe som skjedde mellom de en gang og om han ikke er fornøyd med sexlivet vårt, men da sa han bare at det var bare noe han tenkte på der og da og lo av det. Jeg synes ikke det var morsomt i hele tatt. Akkurat som at jeg under middag skulle begynt å fortelle han om hvor flink eksen min var til å slikke meg, ha-ha liksom... Han har i sagt et par andre ting også, men da har jeg sagt at han kan drite i å fortelle for det interesserer meg ikke. Tror han forsto at jeg ble satt ut, og sa at det var unødvendig når jeg ikke har spurt om det, for hvorfor skulle jeg det i utgangspunktet? Jeg vet ikke hva som foregår i hjernen på noen gutter, men tror egentlig ikke de mener noe vondt med det. De bare tenker ikke i blant. Så lenge det ikke foregår ofte, og du er sikker på han så synes jeg ikke du skal tenke mer på det. MEN si i fra at du ikke er interessert i å vite om eksen hans, tydelig. Anonymkode: 33f75...442 Det er trist det finnes flere slike ‘’gutter’’ der ute.. for det er jo det de er, ikke menn når de holder på sånn. De mener helt sikkert ikke noe vondt med det, men hva i alle dager er vitsen? Det kan jo virke som han ikke er fornøyd med sexlivet vårt, eller at jeg gjør noe feil. Skal prøve å ikke tenke på det, men det blir vanskelig når han gir blanke faen i hva jeg sier, og fortsetter med det..
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #16 Skrevet 2. februar 2019 21 minutter siden, SoWhat? skrev: Hvorfor skulle du få hat her?? Du er ikke unormalt sjalu heller. Det er ikke veldig mange som liker å høre om kjærestens sexliv med en eks. Lurer på om dette er et typisk norsk fenomen? Lurer på hva som skjer i hodet på sånne menn? Det er jo helt blottet for sosiale antenner og rent ut idioti. Hadde bare mistet respekt jeg. Hadde ikke klart å unnskylde det. Sånne typer er bare ikke noe jeg vil ha med å gjøre, for jeg liker å se litt opp til eller ihvertfall respektere. Har følt meg unormalt sjalu lenge, da han fremstiller meg på den måten.. Veldig godt å høre at jeg ikke er det. Jeg merker også at jeg mister litt respekten, og ikke minst lysten på å ha sex med han i det heletatt. Føler meg på ingen måte god nok, når han har et behov for å dra opp eksen med jevne mellomrom. 5
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2019 14 minutter siden, Lostintranslation skrev: Her ville jeg faktisk sagt dump. Han kan unnskyldes ved å være ung og uerfaren, men det at han motsier deg og fortsetter i samme tralte når han blir konfrontert, tilsier at han ikke har noe respekt for deg. Alternativt hadde jeg vært barnslig nok til å ta igjen med samme mynt. Har faktisk vurdert å ta igjen med samme mynt, men er redd for å synke ned på hans nivå da🙄 men føler på en måte at han fortjener det litt også.. 1
Anonym2022 Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også snakker han fortsatt om eksens blowjobber... i alle dager.. jeg hadde klikka og kastet noe hardt på han og sagt at han aldri får noe blowjob av meg igjen, de er jo tydligvis ikke bra nok. Også hadde jeg avsluttet med at eksen min sin sæd smakte bedre enn hans. 😄 Anonymkode: 8208b...6ad Det der høres slettes ikke dumt ut🙈 Fristende å gjøre det der altså. 3
SoWhat? Skrevet 2. februar 2019 #19 Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, Anonym2022 skrev: Har faktisk vurdert å ta igjen med samme mynt, men er redd for å synke ned på hans nivå da🙄 men føler på en måte at han fortjener det litt også.. Ikke gå ned på hans nivå. Ha mer respekt for deg selv til det. Det føles alltid så ille å synke ned nivåer. Du gjør ikke noe galt, så vær den du er. Men si fra til ham at du ikke vil høre mer om dette! Og si at ved å kalle deg sjalu, så bruker han en hersketeknikk for å få deg på defensiven. Det er ikke greit! Si fra en gang for alle! Gir han seg ikke så må du vurdere om dette forholdet er bra for deg. Du skal ikke gå rundt å være usikker på den måten. 2
Duff Skrevet 2. februar 2019 #20 Skrevet 2. februar 2019 Det er gått tre år, han blir sur når du sier ifra OG det er ikke innafor å snakke på den måten til deg uansett når eller hvor eller hvorfor. Jeg synes du har for grunn til å bli skikkelig sint. Rett og slett forbannet. Det hadde jeg blitt. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå