Gå til innhold

Dere som er rundt 174 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier dere? Hvilken figur har du? Er du førnøyd med kroppen din og hva er trivselsvekten din? Hvor gammel er du?

jeg er 26, har timeglassfigur, veier 60 kg nå men trives på 57!🙂

Anonymkode: a295c...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 174 cm, veier rundt 63 kg, har stort sett veid rundt det siden jeg var 16-17 år (bortsett fra graviditeter, selvfølgelig). Har vært nede i 57, men det ser ikke bra ut på meg. Har vært oppe i 67-68 også, da fikk jeg finere pupper.. Men liker meg best på 62-64 kg. Har vel en sånn pære-figur, veldig slank overkropp og små pupper, mens fettet er plassert på hofter/rumpe/lår. 

Er 33.

Anonymkode: 2bee2...87e

Skrevet

Mann eller kvinne er jo litt vesentlig her.

Mann 176, 75 kg. 

Anonymkode: 0e7ff...613

Skrevet (endret)

Er 172 og veier 57kg. 

Har en rett og smal figur. Lange bein, kort i midja, små pupper. Tror kroppsfasongen min blir beskrevet som søyle. 

Edit; er ganske fornøyd med kroppsfasongen min, trener endel så er ikke slapp i fisken. Da jeg var yngre så ønsket jeg meg større pupper, men er nå fornøyd med de små jeg har 

Endret av skruf
Skrevet

er 175 og veier ca. 70 kg. Er en blanding mellom timeglass og pære. Stor rumpe, liten midje, små pupper og brede skuldre. Trives best rundt 65, men jeg er ganske fornøyd nå også. Sist jeg var under 60 kg så jeg syk ut .

Anonymkode: 47b93...5e8

Skrevet

Er 174 og veier 58. Slank midje, litt bredere hofter og miniatyrpupper. Var ca 10 kg mer før graviditet for noen år tilbake. Tror jeg har pærefasong pga hoftene, men rumpa er ikke så struttende.

Anonymkode: 47a78...0f5

Skrevet

Hvorfor skriver du ikke dere damer rundt 175? Litt rundt tall iallefall.

Skrevet

172. Veier ca 64-65, men er ikke i toppform nå (skadet og nylig operert). Men er der jeg ligger rundt normalt sett :) er 28 år. 

Nesten timeglass, lange bein, muskler på bein, armer og rygg. Fornøyd med kroppen min når den funker som normalt :)

Og jeg veier meg ca en gang i halvåret, vekt betyr veldig lite for meg. 

Anonymkode: a0721...218

Skrevet
11 timer siden, Enna12 skrev:

Hvorfor skriver du ikke dere damer rundt 175? Litt rundt tall iallefall.

Fordi jeg er 174.

Anonymkode: a295c...d93

Skrevet

175cm - 78 kg. Trivselsvekt - 75 kg. Mann

Figur: granateple

Anonymkode: ba15e...23d

• Liker 5
Skrevet

173 cm, 64 kg, 40 år. 8 kg tyngre enn det jeg var gjennom 20- og 30 årene. Kiloene har kommet av seg selv, og jeg trives med å være litt mer "lubben". 

Anonymkode: 87c82...631

Skrevet

173, 58kg og typisk timeglassfigur:) 

Anonymkode: 0b4d6...7cd

Skrevet

175 og 66 kg. Plages veldig av de siste 3-4 kiloene, som kom da jeg begynte å jobbe igjen etter mammaperm. 

Gravidkiloene ble jeg raskt kvitt, men den stillesittende livsstilen med kontorjobb og å måtte være inne på kveldene passer meg ikke. 

Anonymkode: 8c619...fef

Skrevet

Kvinne på 172 cm her, 34 år. Veier rett under 60 for tiden, trives bedre rundt 55. Har timeglassfigur, og den kommer bedre frem om jeg tar av meg 5 kilo (fordi midjen da blir enda mer markert). 

Anonymkode: 24abc...564

Skrevet

Dame 49,veier 73... Eplefigur. Trener variert,men ikke på studio. 

Anonymkode: c8de5...665

Skrevet

K40, lå på 67 kg  helt til jeg som 29 åring ble syk og begynte på medisiner, nå er vekten 112. 

Anonymkode: 071df...d3f

Skrevet

Er 172 cm, veier vel omtrent 65 kg (har ikke badevekt i hus, så veier meg ikke så ofte). Jeg trives best omtrent på den vekta, eventuelt bittelitt lavere, men ikke under 60 kg. Jeg har vel strengt tatt pærefasong, så om jeg legger på meg noen kg synes det fort på rumpe/hofter/lår.

Anonymkode: 85c92...8cb

Skrevet (endret)

Kvinne, 30 år. 

175 cm, veier vel nå rundt 70 nå tror jeg (har ikke veid meg på lenge). Driver å bygger muskler så skal ta av noen kg igjen til våren. Veide 65 kg før jul og var ganske fornøyd med det. Timeglassfugur. 

Endret av Inwe
Skrevet (endret)

Kvinne, 29.

Er 176 cm og veier nå 72 kg. Bærer kiloene relativt bra, har smal midje og greie proporsjoner.  Har vært gjennom 2 svangerskap, yngste er 9 måneder. 

Trives best rundt 65-67 kg , og jobber meg sakte men sikkert tilbake dit :)

Endret av Lunarstone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...