Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har for to-tre uker siden flyttet til storre by og har begynt å søke jobb hvor som hest inne min karierre via Finn og selv. Men ingen ringe eller kalle meg på jobb intervju? 

Har dere noe tips til meg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk aktuelle arbeidsplasser i person, still opp fysisk og lever CV fremfor å alltid sende mail. Bruk også LinkdIn aktivt og sørg for å ha oppdatert profil 

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke stilt opp fysisk uten avtale. Jobb med egen cv og søknad. Ligger mange tips ute på nett. Oppsøk karrieresenter for gratis veiledning. 

Anonymkode: 7654b...afc

• Liker 1
Skrevet

Sjekk stavemåten din før du sender noen søknader i alle fall. Innlegget ditt her var proppfullt av feil, så hvis du skriver like dårlig i søknader, er det ikke rart du ikke blir kalt inn. Seriøst, stavefeil er nok til at mange arbeidsgivere legger søknaden i nei-bunken. Det er ikke tull, og jeg skriver ikke dette for å være slem mot deg. Det er fakta.

Skriv feilfritt i søknadene dine.

• Liker 2
Skrevet
På 3.2.2019 den 13.00, Million skrev:

Sjekk stavemåten din før du sender noen søknader i alle fall. Innlegget ditt her var proppfullt av feil, så hvis du skriver like dårlig i søknader, er det ikke rart du ikke blir kalt inn. Seriøst, stavefeil er nok til at mange arbeidsgivere legger søknaden i nei-bunken. Det er ikke tull, og jeg skriver ikke dette for å være slem mot deg. Det er fakta.

Skriv feilfritt i søknadene dine.

Okei 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...