Gå til innhold

Men vs women on Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et eksperiment som viser forskjeller mellom kvinner og menn på Tinder.

Anonymkode: f52f3...a8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vel, alt er ikke likt fordelt her i verden. Det gjelder utenfor Tinder også, og i de fleste tilfeller går det der i menns favør. Kan ikke vi kvinner en gang få ha Tinder?

Anonymkode: 930a6...4a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sykt i det hele tatt. Mannen hadde en profil som de fleste damer RYGGER vekk fra når de ser. 

1. Generisk modellutseende

2. Proffe, oppstilte modellbilder

3. Bar overkropp

Ingen (og da mener jeg INGEN) av mine venninner ville swipet til høyre på denne karen. Selv i LA (hvor jeg har bodd i noen år) har damene samme tankegang.

Kort oppsummert har ikke mannen sjans når profilen er så «striglet». Spiller ingen rolle hvor attraktiv han er i utgangspunktet! 

Anonymkode: 5ac7e...6b7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med anonym over, men en vesentlig forskjell mellom kjønnene er det. Pulevennen min er en veldig kjekk mann i en stilling som en del damer digger. Likevel får han overraskende lite likes på tinder, selv om han har en flott brukerprofil med en del forskjellige bilder og sjarmerende tekst. Han fikk helt sjokk når han så hvordan det rant inn likes hos meg (vi har begge gold). Jeg har lagt svært lite i profilen, dvs ingen tekst og kun ett par bilder. 

Anonymkode: ca492...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sender jo pulemeldinger til alle kvinner, det er ikke akkurat bedre enn lite oppmerksomhet. Menn sender meldinger til alle, kvinner velger de få de tror er verdt å satse på. Mens menn satser på alle og håper det ordner seg

Anonymkode: 58219...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...