TheGirlWhoWaited Skrevet 2. februar 2019 #1 Del Skrevet 2. februar 2019 Så, jeg har altså (hatt) en byll - stor og veldig vond, men den nådde liksom aldri helt overflaten. Det er snakk om i underlivet. Så jeg drev å skulle forsøke å sprekke den i går, og kjente at den sprakk og tømte seg - men INNI huden/vevet - fikk ikke åpnet den "ut i friluft". Er det noen som vet om dette er farlig på noen måte? Kan det være at infeksjonen sprer seg, liksom? Eller bekjemper og fjerner kroppen bare dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Del Skrevet 2. februar 2019 Hva skjer om du stikker hull på med en steril nål? Så får du tømt den Anonymkode: dee10...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Del Skrevet 2. februar 2019 34 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Så, jeg har altså (hatt) en byll - stor og veldig vond, men den nådde liksom aldri helt overflaten. Det er snakk om i underlivet. Så jeg drev å skulle forsøke å sprekke den i går, og kjente at den sprakk og tømte seg - men INNI huden/vevet - fikk ikke åpnet den "ut i friluft". Er det noen som vet om dette er farlig på noen måte? Kan det være at infeksjonen sprer seg, liksom? Eller bekjemper og fjerner kroppen bare dette selv? La området være i fred. Du skal verken stikke hull eller prøve å poppe byller. Når de er modne så tømmer de seg selv, eller kroppen rydder opp selv på andre måter. Anonymkode: 033cd...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: La området være i fred. Du skal verken stikke hull eller prøve å poppe byller. Når de er modne så tømmer de seg selv, eller kroppen rydder opp selv på andre måter. Anonymkode: 033cd...92e Joda, men nå er jo skaden på en måte allerede skjedd - og jeg lurer på eventuelle konsekvenser av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Del Skrevet 2. februar 2019 Hvor ikke stikke hull? Mulig jeg har sett for mange poppe-videoer på Instagram 🙈 jeg hadde ikke klart å la den være.. Anonymkode: dee10...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg ville ha ventet og sett om pusset bare blir reabsorbert og kroppen ordner opp selv. Blir det rødt eller vondt så burde du kanskje ta turen til legen, for sluke betennelser kan være litt uggene. Føler med deg, og kom gjerne med en oppdatering. Lykke til! Anonymkode: d4318...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Del Skrevet 2. februar 2019 22 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Joda, men nå er jo skaden på en måte allerede skjedd - og jeg lurer på eventuelle konsekvenser av dette... Får du hull på huden er faren stor for at du får en grundig bakteriell infeksjon. Gå til lege om du er usikker. Kvinneguiden består av legfolk, og er ikke stedet for gode råd her. Anonymkode: 033cd...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #8 Del Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får du hull på huden er faren stor for at du får en grundig bakteriell infeksjon. Gå til lege om du er usikker. Kvinneguiden består ikke av legfolk, og er ikke stedet for gode råd her. Anonymkode: 033cd...92e Rettet litt for deg Anonymkode: fe63e...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 2. februar 2019 #9 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg ville gått til legen, går det infeksjon i en byll eller der en byll har vært så kan det være veldig vanskelig (og vondt!!) å fjerne. Det spørs litt hvor stor byllen var også, hvor stor i diameter ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Del Skrevet 3. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Rettet litt for deg Anonymkode: fe63e...655 Du rettet feil, vedkommende mente nok å skrive lekfolk. Og da er setningen helt riktig. Rettingen din gir ikke mening, da legfolk ikke er et ord for medisinsk personell. Anonymkode: 7ab72...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå